اپل از قلم اپل پنسل پرو رونمایی کرد - تکفارس 
اپل از قلم اپل پنسل پرو رونمایی کرد - تکفارس 
اپل از قلم اپل پنسل پرو رونمایی کرد - تکفارس 

اپل از قلم اپل پنسل پرو رونمایی کرد

فرزاد اسرافیلی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 14:04
اپل پنسل پرو

شرکت اپل از جدیدترین قلم خود به نام اپل پنسل پرو با قابلیت‌های جذاب و کاربردی رونمایی کرد.

اپل در کنار آیپدهای جدید، جدیدترین قلم خود به نام اپل پنسیل پرو را با قیمت ۱۲۹ دلار معرفی کرد. این مدل به طور قابل توجهی ارتقا یافته است و قابلیت جدیدی را به همراه دارد. البته این قلم تنها با آیپد ایر و آیپد پرو سازگاری دارد.

اولین مدل از قلم اپل در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و با طیف وسیعی از آیپدها سازگاری داشت. نسل دوم قلم در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و قابلیت اتصال مغناطیسی به آیپد و شارژ بی‌سیم را به خود دید. همچنین از قابلیت شناور و Double Tap برای جابجایی سریعتر بین ابزارهای روی صفحه پشتیبانی می‌کرد.

سال گذشته، اپل مدل جدیدی را با درگاه USB-C روانه بازار کرد. این مدل از قابلیت شناوری قلم و اتصال مغناطیسی به آیپد پشتیبانی می‌کرد اما مجهز به شارژ بی سیم نبود. قیمت این مدل به پایین‌ترین حد ممکن نزول کرد و به ۷۹ دلار کاهش یافت.

امروز اپل با رونمایی از قلم اپل پنسل پرو یک نسخه کامل از نسل سوم را به کاربران معرفی کرد. سنسور جدیدی در این مدل تعبیه شده است و مجهز به قابلیت فشاری و بازخورد لامسه‌ای است. همچنین کاربران می‌توانند با چرخاندن قلم به لیستی از ابزارها آنلاین شکل دار و جابجایی بین آن‌ها دسترسی داشته باشند.

اپل پنسل پرو همچنین مجهز به قابلیت Find My است. بنابراین در صورت گم شدن قلم، با استفاده از این قابلیت می‌توان مکان آن را ردیابی کنید.

در حال حاضر هر پنج مدل قلم برای سازگاری با آیپدهای قدیمی‌تر به بازار عرضه می‌شود تا کاربران بسته به نوع آیپدی که دارند انتخاب کنند. قیمت قلم‌ها در لیست زیر آمده است:

اپل پنسل (USB-C): 79 دلار
اپل پنسل (نسل اول): ۹۹ دلار
اپل پنسل (نسل دوم، اصلاح شده): ۱۰۹ دلار ( قیمت اولیه ۱۲۹ دلار)
اپل پنسل (نسل دوم): ۱۲۹ دلار
اپل پنسل پرو: ۱۲۹ دلار

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید