نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ لو رفت؛ عرضه آیفون SE 4 در سال آینده - تکفارس 
نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ لو رفت؛ عرضه آیفون SE 4 در سال آینده - تکفارس 

نقشه راه اپل تا سال ۲۰۲۷ لو رفت؛ عرضه آیفون SE 4 در سال آینده

فرزاد اسرافیلی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 10:20
عرضه آیفون SE 4

به تازگی نقشه راه اپل به بیرون درز کرده است و قرار است شاهد عرضه آیفون SE 4، آیفون تاشدنی، عینک‌های واقعیت افزوده (AR) در سال‌های آتی باشیم.

به تازگی اطلاعاتی از برنامه‌های اپل به بیروز درز کرده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد محصولات بزرگی را روانه بازار کند و برخی از قابلیت‌های خود را نیز ارتقا دهد. در جدیدترین افشاگری، نمای کلی از آنچه اپل قصد دارد در چند سال آینده ارائه دهد مشخص شده است. انتظار می‌رود در سال آینده شاهد رونمایی رسمی از آیفون SE 4 باشیم. همچنین احتمال می‌رود آیفون تاشدنی و مک بوک OLED در سال ۲۰۲۶ نیز عرضه شود. گفته می‌شود سری محصولات جدید اپل شامل آی‌پد تاشدنی و عینک AR نیز می‌شود.

کاربری به نام جی. ریو (Revegnus1@) در شبکه اجتماعی ایکس تصویری را به اشتراک گذاشت که ظاهراً نقشه راه محصولات اپل را از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ نشان می‌دهد. این افشاگری به عرضه مدل‌های ویژن پرو و ​​آی‌پد با پنل‌های OLED اشاره دارد. طبق این پست، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به ۸ گیگابایت رم ارتقا خواهند یافت. لازم به ذکر است مدل‌های فعلی این گوشی‌ها ۶ گیگابایت رم دارند.

همچنین احتمال دارد اپل آیفون SE 4 را با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در سال ۲۰۲۵ معرفی کند. طبق این نقشه راه، این شرکت در سال آینده برخی از مدل‌های آیفون ۱۷ را مجهز به رم ۱۲ گیگابایتی، دوربین سه گانه عقب ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد کرد و حتی احتمالا این مدل‌ها با نمایشگر Pol-less عرضه شوند.

طبق شایعات، اپل در سال ۲۰۲۶ از یک آیفون تاشدنی نیز رونمایی خواهد کرد. این محصول تاشدنی از این برند ممکن است دارای صفحه‌نمایش بیرونی ۶ اینچی، صفحه‌نمایش داخلی ۸ اینچی، فناوری LLW DRAM و سنسور IR زیر نمایشگر باشد. همچنین شاهد یک مک بوک OLED، آیپد ایر ۱۰.۹ اینچی و یک آیپد مینی با صفحه نمایش ۸.۴ اینچی OLED نیز در ۲۰۲۶ خواهیم بود. گفته می‌شود مک بوک OLED دو صفحه نمایش به اندازه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی خواهد داشت. علاوه بر این، احتمال می‌رود اپل یک نسخه مقرون به صرفه از هدست Vision Pro XR خود را در سال ۲۰۲۶ به بازار عرضه کند.

در همین حال، یک آی‌پد ۲۰ اینچی تاشدنی و عینک‌های واقعیت افزوده (AR) قرار است در سال ۲۰۲۷ روانه بازار شوند. ظاهراً عینک‌های واقعیت افزوده مجهز به صفحه نمایش ۱.۴ اینچی RGB با پنل‌های MicroOLED یا MicroLED خواهند بود

این شایعات جدید به نوعی تایید کننده شایعات قبلی می‌باشد، با این حال، توصیه می‌شود این نقشه راه را زیاد جدی نگرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید