اپل از مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو رونمایی کرد - تکفارس 
اپل از مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو رونمایی کرد - تکفارس 
اپل از مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو رونمایی کرد - تکفارس 

اپل از مجیک کیبورد جدید برای آیپد پرو رونمایی کرد

فرزاد اسرافیلی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 09:12
مجیک کیبورد جدید

اپل در رویداد «Let Loose» از جدیدترین نسخه مجیک کیبورد برای آیپد پرو M4 با ترک‌پد بزرگتر رونمایی کرد.

این مدل جدید کیبورد آی‌پد، طوری طراحی شده است که بر خلاف مدل قبلی، مستقیماً نیاز کاربران حرفه‌ای را برآورده می‌کند. این مدل نازک‌تر و سبک‌تر بوده همچنین دارای ترک‌پد بزرگ و ردیفی از کلیدهای جدید است.

مجیک کیبورد جدید

پیش از این رویداد، پیش بینی می‌شد صفحه کلید مجیک اپل ساختار آلومینیومی جدید داشته باشد. در عوض، اپل صفحه‌کلید را نازک‌تر و سبک‌تر از قبل طراحی کرده است، و دو ویژگی را به آن اضافه کرده است.

ردیف کلید جدید در مجیک کیبورد باعث دسترسی سریع به کنترل‌های کلیدی مانند تنظیم صدا و روشنایی، پخش/مکث و غیره می‌شود. همچنین کلید Escape نیز در این نسخه تعبیه شده است.

اپل اندازه ترک‌پد مجیک کیبورد را به میزان قابل توجهی افزایش داده و آن را نسبت به لمس حساس‌تر کرده است. این کیبورد همچنبن یک تکیه‌گاه کف دست آلومینیومی دارد که تجربه تایپ کردن را بیشتر شبیه به مک می‌کند.

این مدل جدید مانند نسخه قبلی در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود. نسخه سیاه رنگ یک تکیه گاه کف دست آلومینیومی مشکی رنگ و نسخه سفید رنگ تکیه گاه کف دست آلومینیومی نقره‌ای دارد.

در حال حاضر مجیک کیبورد جدید قابل سفارش است و عرضه آن از هفته آینده شروع می‌شود. قیمت این کیبورد همان نسخه قبلی ۲۹۹ دلار برای آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۳۴۹ دلار برای مدل ۱۳ اینچی تعیین شده است. این کیبورد به طور انحصاری برای آیپد پرو M4 ساخته شده است و در حال حاضر هیچ مدل دیگری از آیپد را پشتیبانی نمی‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید