ایلان ماسک: توییتر بلو ۸ آذر عرضه می شود - تکفارس 
ایلان ماسک: توییتر بلو ۸ آذر عرضه می شود - تکفارس 
ایلان ماسک: توییتر بلو ۸ آذر عرضه می شود - تکفارس 

ایلان ماسک: توییتر بلو ۸ آذر عرضه می شود

افشین نوری
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - 10:23
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک بعد از خرید توییتر اعلام کرد که هزینه اشتراک ماهانه سرویس توییتر بلو را به ۸ دلار افزایش خواهد داد و هفته گذشته نسخه جدید این سرویس را عرضه کرد، اما متاسفانه به دلیل له وجود برخی مشکلات متوقف شد. حالا ماسک گفته است که این سرویس ۸ آذر (۲۹ نوامبر) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ماسک علت متوقف شدن عرضه این سرویس در هفته گذشته را بروز برخی مشکلات دانست که باعث سوء‌استفاده برخی کاربران شد. سرویس جدید دارای قابلیت دریافت تیک آبی بود که این موضوع باعث شد تا برخی کاربران خود را به جای افراد معروف و سرشناس جا بزنند تا تیک آبی دریافت کنند. حالا ماسک گفته که این مشکلات قرار است رفع بشوند و کاربران نباید هیچ نگرانی از بابی آن داشته باشند.

در ضمن، تویبتر ظاهرا می‌خواهد یک تیک جدید Official نیز ارائه کند که به سازمان‌های دولتی و خبرگزاری‌ها تعلق خواهد گرفت و هیچ ‌هزینه‌ای نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست که همه این تغییرات چگونه قرار است اعمال بشوند و آیا بازخورد آن‌ها ر بین کاربران مثبت خواهد بود یا نه. ماسک ایده‌های زیادی برای بهبود شبکه اجتماعی توییتر دارد و گفته است که از آزادی بیان در این پلتفرم محافظت خواهد کرد.

البته به نظر می‌رسد توییتر بعد از سر کار آمدن ماسک دار آشفتگی شده است و هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی به مشتریان خود توصیه کرده‌اند که تا پایدار شدن وصعیت تویبتر هیچ ‌تبلیغاتی در شبکه احتماعی این شرکت نمایش ندهند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید