خرید اشتراک توییتر بلو به تایید شماره تلفن نیاز خواهد داشت - تکفارس 
خرید اشتراک توییتر بلو به تایید شماره تلفن نیاز خواهد داشت - تکفارس 

خرید اشتراک توییتر بلو به تایید شماره تلفن نیاز خواهد داشت

مهدی حلوائی
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 11:25
توییتر بلو

اگر اخبار مربوط به توییتر پس از تصاحب آن توسط ایلان ماسک را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که این شرکت در طی چند هفته‌ی گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بوده است. توییتر علاوه بر اخراج بسیاری از کارکنان خود، تیک آبی تایید هویت را نیز با قیمت ۸ دلار در دسترس کاربران قرار داد و همین موضوع منجر به افزایش چشمگیر حساب‌های جعلی شد.

مطالب مرتبط:

توییتر مدتی بعد اشتراک بلو را به طور موقت از دسترس خارج کرد اما حالا در هفته‌ی جاری نسخه‌ی جدید آن را، که هر توییت‌ را به ۴۰۰۰ حرف محدود کرده و تبلیغات را برای مشترکین نصف می‌کند، در دسترس قرار داده است. توییتر حالا امروز تایید کرده است که کاربران برای خرید این اشتراک باید شماره تلفن خود را نیز ارائه داده و آن را تایید کنند.

توییتر بلو

کاربران نسخه‌ی جدید توییتر بلو علاوه بر موارد یادشده، امکان ویرایش توییت‌ها و آپلود ویدیوهای طولانی‌تر را نیز خواهند داشت اما در همان روز ثبت نام به تیک آبی دسترسی پیدا نخواهند کرد. ایلان ماسک ماه گذشته اعلام کرد که تمامی حساب‌های توییتر بلو به ‌صورت جداگانه بررسی و تایید خواهند شد. در حال حاضر هزینه‌ی اشتراک بلو در صورت ثبت نام از وب‌سایت توییتر ۸ دلار و در آی او اس ۱۱ دلار می‌باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.