کاربران جدید توییتر تا ۹۰ روز امکان خرید اشتراک بلو را نخواهند داشت - تکفارس 
کاربران جدید توییتر تا ۹۰ روز امکان خرید اشتراک بلو را نخواهند داشت - تکفارس 

کاربران جدید توییتر تا ۹۰ روز امکان خرید اشتراک بلو را نخواهند داشت

مهدی حلوائی
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - 08:50
توییتر

بر اساس اطلاعات منتشرشده در صفحه‌ی رسمی توییتر بلو، کاربرانی که از زمان ایجاد حساب کاربری آن‌ها کمتر از ۹۰ روز گذشته باشد، امکان خرید اشتراک بلو را نخواهند داشت. توییتر این استراتژی را برای مقابله با ساخت حساب‌های جعلی در پیش گرفته است.

مطالب مرتبط:

سیستم قبلی توییتر، زمان خاصی را برای دریافت تیک آبی معین نکرده بود اما پیغامی را مبنی بر عدم امکان خرید اشتراک بلو برای حساب‌هایی که از تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲ ساخته شده‌اند را به نمایش می‌گذاشت. دریافت بلافاصله‌ی تیک آبی باعث شده بود تا بسیاری از کاربران توییتر با ساخت حساب‌های جعلی، وضعیت نابسامانی را در این پلتفرم به وجود آورند.

تعیین زمان برای دریافت تیک آبی تنها بخشی از استراتژی جدید توییتر برای مقابله با حساب‌های جعلی خواهد بود. ایلان ماسک به‌تازگی اعلام کرده است که تغییر نام حساب‌های وریفای‌شده باعث خواهد شد تا تیک آبی از کنار نام‌ آن‌ها حذف شود. همچنین این تیک تا تایید عدم مغایرت نام جدید با قوانین توییتر، بازگردانده نخواهد شد.

در حال حاضر توییتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و باید منتظر ماند و دید که استراتژی جدید این شرکت چه تاثیری بر شرکت‌های تبلیغاتی، که اخیراً از سرمایه‌گذاری در این پلتفرم خودداری کرده‌اند، خواهد گذاشت. یکی از دلایل این شرکت‌ها، تعداد زیاد حاسب‌های جعلی توییتر و تاثیر منفی این موضوع بر ارزش برند آن‌ها بوده است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.