سرویس پولی توییتر بلو سرانجام عرضه شد - تکفارس 
سرویس پولی توییتر بلو سرانجام عرضه شد - تکفارس 

سرویس پولی توییتر بلو سرانجام عرضه شد

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 10:53
توییتر بلو

توییتر بعد از چند هفته وقفه، مجددا سرویس توییتر بلو را راه‌اندازی کرد. هزینه اشتراک ماهانه این سرویس برای کاربران آی او اس ۱۱ دلار و برای سایر کاربران ۸ دلار خواهد بود‌.‌

توییتر چند هفته‌ی پیش، توییتر بلو را با قابلیت‌های جدیدی مثل امکان دریافت تیک آبی عرضه کرد اما برخی کاربران شروع به سوء‌استفاده از آن کردند که این کار باعث شد توییتر بالاجبار آن را موقتا تعطیل کند. ماجرا از این قرار بود که برخی کاربران با جا زدن خود به‌عنوان افراد سرشناس قصد داشتند تیک آبی دریافت کنند. اما توییتر بالافاصله متوجه این موضوع شد و گفت که عرضه توییتر بلو را تا برطرف کردن این مشکلات متوقف ‌می‌‌کند.

حالا توییتر بلو با رفع مشکلات قبلی برگشته است و کاربران آن به قابلیت‌های منحصر به فردی مثل امکان ویرایش توییت، دریافت تیک آبی و قابلیت آپلود کردن ویدیوهای ۱۰۸۰p دسترسی خواهند داشت. ضمنا تبلیغات کمتری در آن نمایش داده خواهد شد.


البته همانطور که گفته شد کاربران آی او اس باید ۱۱ دلار بپردازند که ۳ دلار بیشتر از هزینه اشتراک عادی است. دلیل این اختلاف قیمت آن است که توییتر در اپ استور مجبور است کارمزد ۳۰ درصدی به اپل بپردازد و به همین خاطر، توییتر برای جبران  هزینه خود، قیمت نسخه آی او اس توییتر بلو را افزایش داده است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌که نسخه جدید توییتر آبی که امروز راه‌اندازی شده است چقدر مورد رضایت کاربران قرار خواهد گرفت. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Techsot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.