توییتر به‌زودی قابلیت پیام دایرکت پولی را ارائه می کند - تکفارس 
توییتر به‌زودی قابلیت پیام دایرکت پولی را ارائه می کند - تکفارس 
توییتر به‌زودی قابلیت پیام دایرکت پولی را ارائه می کند - تکفارس 

توییتر به‌زودی قابلیت پیام دایرکت پولی را ارائه می کند

افشین نوری
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - 11:45
توییتر

به نظر می‌رسد ایلان ماسک می‌خواهد از همه قسمت‌های توییتر کسب درآمد کند و حالا امروز فاش شده است که توییتر در حال کار روی قابلیت دایرکت پولی است. 

نیویوک تایمز گزارش داده است که طبق اطلاعاتی که از طریق چند منبع معتبر به دست آورده است توییتر ظاهرا قصد دارد قابلیتی ارائه کند که به کاربران اجازه ارسال دایرکت به سلبریتی‌ها در ازای پرداخت مبلغی پول خواهد داد. هنوز مشخص نبست که هزینه ارسال هر پیام به سلبریتی‌ها چقدر خواهد بود ولی احتمالا چند دلاری خواهد شد.  

مطالب مرتبط:

به این ترتیب، سلبریتی‌ها نیز خواهند توانست کسب درآمد کنند و بخشی از پول پرداخت شده را برای خودشان بردارند. این قابلیت ظاهرا پر همان قسمت اینباکس توییتر اضافه خواه شد و کاربران لز همان‌حا اقدام بهدارسال پیام‌های پولی خود به سلبریتی‌ها خواهند کرد. سلبریتی‌ها نیز مجبور خواهند بود که این پیام‌ها را دربافت کنند. 

در هر حال،ایلان ماسک به دنبال کسب درآمد از توییتر است و هدف اصلی او از خرید این شرکت چیزی جز این نبوده است. بنابراین انتظار می‌رود علاوه بر قابلیت دایرکت پولی قابلیت‌های پولی دیگری نیز به این پلتفرم اضافه شوند. البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت ولی شاید ابتدا در اختیار کاربران توییتر آبی قرار بگیرد.

ماسک اخیرا اعلام کرد که هزینه اشتراک ماهانه توییتر آبی ۸ دلار خواهد بود و کسانی که در حال حاضر تیک آبی دارند باید ماهانه این پول را پرداخت کنند وگرنه تیک آبی آن‌ها حذف خواهد شد. 

نظر شما درباره قابلیت دایرکت پولی چیست؟

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید