هزینه اشتراک توییتر بلو در آی او اس به ۸ دلار افزایش یافت - تکفارس 
هزینه اشتراک توییتر بلو در آی او اس به ۸ دلار افزایش یافت - تکفارس 

هزینه اشتراک توییتر بلو در آی او اس به ۸ دلار افزایش یافت

مهدی حلوائی
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 09:37
توییتر بلو

اپلیکیشن توییتر امروز در سیستم‌عامل آی او اس به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که هزینه‌ی اشتراک سرویس توییتر بلو را به ۸ دلار افزایش داده و امکان دریافت تیک آبی را برای تمامی کاربران فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط:

نسخه‌ی ۹.۳۴.۳ سرویس توییتر بلو در سیستم‌عامل آی او اس در حال حاضر در کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بریتانیا در دسترس قرار گرفته و علاوه بر ویژگی‌های یادشده، قابلیت‌های جدیدی را نیز در آینده ارائه می‌کند. توییتر در بخش توضیحات این به‌روزرسانی به کاهش تعداد تبلیغات و همچنین بهبود آن‌ها برای مشترکین سرویس توییتر بلو اشاره داشته است.

توییتر بلو

کاربران این سرویس همچنین امکان استفاده از ویدیوهای طولانی‌تر در توییت‌های خود را خواهند داشت و این ویدیوها نیز بر اساس کیفیت محتوا در جست‌وجوها، منشن‌ها و ریپلای‌ها اولویت‌بندی خواهند شد. این موضوع به کاهش نمایش محتوای اسپم نیز کمک خواهد کرد.

افزایش قیمت اشتراک توییتر بلو به ۸ دلار همانند اخراج حدود نیمی از کارکنان توییتر تنها بخشی از برنامه‌های ایلان ماسک برای افزایش درآمد این شرکت است. ماسک در ابتدا قصد داشت تا هزینه‌ی اشتراک این سرویس را به ۲۰ دلار افزایش دهد اما پس از بررسی‌های دقیق‌‌تر تصمیم گرفت تا این مبلغ را به ۸ دلار کاهش دهد.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید