ناتینگ فون ۱ لقب تعمیرناپذیرترین گوشی دنیا را گرفت - تکفارس 
ناتینگ فون ۱ لقب تعمیرناپذیرترین گوشی دنیا را گرفت - تکفارس 
ناتینگ فون ۱ لقب تعمیرناپذیرترین گوشی دنیا را گرفت - تکفارس 

ناتینگ فون ۱ لقب تعمیرناپذیرترین گوشی دنیا را گرفت

افشین نوری
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 07:14
ناتینگ فون ۱

گوشی ناتینگ فون ۱ اخیرا با سروصدای فراوان معرفی شد اما کالبدشکافی این گوشی نشان می‌دهد که ما با تعمیرناپذیرترین گوشی دنیا روبه‌رو هستیم.

در حالیکه ناتینگ فون ۱ دارای طراحی منحصربه‌فردی است و از فناوری نور Glyph در پنل شفاف پشت خود استفاده کرده است اما به نظر می‌رسد استفاده از این نوع طراحی باعث سخت‌تر شدن تعمیر این گوشی شده است‌. 

کالبدشکافی ناتینگ فون ۱ نشان می‌دهد که بعد از تعویض نمایشگر آن سنسور اثر انگشت به‌کلی از کار می‌افتد و از طرفی امکان کالیبراسیون دوباره گوشی از بین می‌رود. در واقع می‌توان گفت که جداسازی قطعات مختلف گوشی جدید ناتینگ دارای دشواری‌های خاصی است که ما در تعمیر گوشی‌های معمولی با آن‌ها روبه‌رو نیستیم. 

بنابراین ناتینگ فون ۱ از نظر تعمیرپذیری بدترین امتیاز را می‌گیرد و باید بگوییم که گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس اپل نیز بسیار تعمیرناپذیر هستند. در مقابل، گوشی‌های گلکسی S22 و پیکسل ۷ تعمیرپذیری بسیار خوبی دارند. 

در کل می‌توان گفت که ناتینگ فون ۱ در بین گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۲ بدترین جایگاه را از نظر تعمیرپذیری دارد و جایزه این بخش را به خودش اختصاص می‌دهد‌. البته هنوز سال ۲۰۲۲ تمام نشده است و هنوز گوشی‌های دیگری هستند که قرار است تا انتهای سال معرفی شوند. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا گوشی دیگری می‌تواند لقب تعمیرناپذیرترین گوشی دنیا را به خودش اختصاص دهد یا نه. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید