ویدیو کالبد شکافی ناتینگ فون ۱ [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیو کالبد شکافی ناتینگ فون ۱ [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیو کالبد شکافی ناتینگ فون ۱ [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۸ مرداد ۱۴۰۱ - 21:44
ناتینگ فون ۱

فون ۱ دومین محصول این استارتاپ واقع در لندن است. شرکت ناتینگ پیش‌تر با معرفی ایر ۱، اولین قدم خود در بازار فناوری‌های هوشمند را در زمینه ایربادهای بی‌سیم برداشته بود.

ناتینگ این دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده که ظاهرش از تمام زوایا، در میان سایر گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، متمایز باشد. فارغ از نوارهای نورانی موجود روی درب پشتی و طراحی نیمه‌شفاف آن، ناتینگ فون ۱ مستقیماً از فرم فاکتور آیفون الهام گرفته است.

البته ناتینگ فون ۱ با وجود تمام شباهت ظاهری که به آیفون‌های نسل جدید دارد، قرار نیست تجربه‌ کار با یک پرچم‌دار را در دنیای اندروید ولی به سبک آیفون محقق کند. اولین گوشی ناتینگ در عوض اتکا به دستاورد اپل و سایر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، روش خود را برای ارائه یک تجربه خوشایند برگزیده است.

یکی از فاکتورهای این روش، قیمت مناسب در مقابل ویژگی‌های مورد نیاز است. فون ۱ با کیفیت ساخت بالا، ایده‌های جذاب و سخت‌افزاری که برای انجام کارهای روزمره کافی است، به این هدف می‌رسد. استفاده از یک استاندارد IP ضعیف، عمر باتری کم و دوربین‌های بحث‌برانگیز بدون شک از نقاط ضعف این گوشی هستند اما چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کنند.

آیا فون ۱ لایق هایپی است که ایجاد کرده بود؟ این سوال به خود شما بستگی دارد. این گوشی از همان روز معرفی هرگز قرار نبوده محصولی پرچم‌دار و عجیب و غریب باشد. شما می‌توانید با تماشای ویدیو کالبد شکافی زیر، بهتر با این گوشی اندرویدی آشنا شوید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید