همه گوشی ها به‌زودی شبیه به ناتینگ فون ۱ می شوند - تکفارس 
همه گوشی ها به‌زودی شبیه به ناتینگ فون ۱ می شوند - تکفارس 

همه گوشی ها به‌زودی شبیه به ناتینگ فون ۱ می شوند

افشین نوری
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - 18:53
ناتینگ فون ۱

شرکت ناتینگ هفته گذشته از گوشی ناتینگ فون ۱ به‌عنوان اولین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی دارای طراحی خاصی بوده و پنل پشت آن کاملا شفاف است.

حالا یک شرکت تولید لوازم جانبی به نام Dbrand به تقلید از شرکت ناتینگ، کاور‌های محافظ شفاف به نام‌ Something ساخته است  که قابل استفاده برای گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو‌ مکس، پیکسل ۶ پرو و سامسونگ گلکسی S22 اولترا خواهند بود. این شرکت گفته است که قصد دارد برای گوشی‌های دیگر نیز از این کاورهای شفاف بسازد. ‌

ناتینگ فون ۱

این ‌کاورها که حالت استیکر مانند دارند در برابر خراش مقاوم هستند و فقط ۰.۲۳ میلیمتر ضخامت دارند. قیمت هر کدام از آن‌ها فقط ۲۵ دلار است و نسخه ۵۰ دلاری آن‌ها در برابر ضربه هم مقاوم خواهد بود. 

گوشی ناتینگ فون ۱ از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و یک حسگر اثر انگشت در زیر آن وجود دارد. این نمایشگر با استفاده از پوشش گوریلا گلس ۵ محافظت شده است 

ناتینگ فون ۱

سخت‌افزارهای داخلی این گوشی شامل تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۳۳ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ وات می‌شوند‌. نرم‌افزار این گوشی، سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری Nothing OS است و تا ۳ سال آپدیت نرم‌افزاری و تا چهار سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهد کرد‌. 

در پشت این گوشی دو دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور JN1 سامسونگ وجود دارد و ‌دوربین سلفی گوشی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور IMX471 سونی است.

قیمت نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ناتینگ فون ۱ برابر با ۴۷۵ دلار و قیمت‌های نسخه‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن به‌ترتیب ۵۳۵ و ۵۹۵ دلار است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید