یک گوشی نسل اول آیفون به قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار در یک حراجی فروخته شد - تکفارس 
یک گوشی نسل اول آیفون به قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار در یک حراجی فروخته شد - تکفارس 
یک گوشی نسل اول آیفون به قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار در یک حراجی فروخته شد - تکفارس 

یک گوشی نسل اول آیفون به قیمت ۴۰,۰۰۰ دلار در یک حراجی فروخته شد

افشین نوری
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 11:50
آیفون

طبق یک گزارش جدید، یک نفر با شرکت در حراجی LCG اقدام به خرید یکی از آیفون‌های نسل اول اپل به قیمت ۳۹,۳۳۹.۶۰ دلار کرده است.  ‌

این حراجی با قیمت پایه ۲,۵۰۰ دلار برای یک آیفون ۲۰۰۷ اپل شروع شد و پیش‌بینی شد قیمت آن به ۳۰,۰۰۰ برسد. اما درنهایت قیمت آن فراتر از پیش‌بینی‌ها رفت و به قیمت حدود ۴۰,۰۰۰ دلار فروخته شد. این گوشی آیفون که ۱۵ سال از زمان معرفی آن می‌گذرد دارای ۸ گیگابایت رم بود و در آن زمان به قیمت ۶۰۰ دلار عرضه شد. حالا خریدار این ‌گوشی حاضر شده قیمتی معادل ۴۵ برابر قیمت اصلی آن بابت‌اش بپردازد.

البته خریدار این گوشی آن را به قصد استفاده خریداری نکرده است و صرفا برای در اختیار داشتن آن به عنوان یک دستگاه قدیمی حاضر شده چنین قیمت بالایی برای آن بپردازد.

مطالب مرتبط:

بد نیست بدانید که اوایل امسال یک کامپیوتر Apple-1 به قیمت ۴۸۰,۰۰۰ دلار فروخته شد و‌این موضوع نشان می‌دهد که جمع‌آوری اشیا و دستگاه‌های قدیمی برای برخی افراد بسیار باارزش است که حاضرند چنین قیمت‌هایی را بابت آن‌ها بپردازند. ‌

آیفون ۲۰۰۷ اپل در زمان خود بسیار موردتوجه قرار گرفت و فروش خوبی داشت. این گوشی درواقع توانست آینده گوشی‌های هوشمند را شکل بدهد و از آن جهت بسیار مهم است. 

در هر حال، ما ممکن است که در ادامه خریدهای بیشتری از این نوع ببینیم و نباید از این موضوع تعجب کرد. نظر شما درباره خرید یک ‌گوشی قدیمی به قیمت بسیار بالا چیست؟

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید