سال آینده منتظر آیفون ۱۵ پرو مکس نباشید - تکفارس 
سال آینده منتظر آیفون ۱۵ پرو مکس نباشید - تکفارس 
سال آینده منتظر آیفون ۱۵ پرو مکس نباشید - تکفارس 

سال آینده منتظر آیفون ۱۵ پرو مکس نباشید

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - 22:53
سال آینده منتظر آیفون ۱۵ پرو مکس نباشید - تکفارس 

اپل به‌تازگی از سری آیفون ۱۴ رونمایی کرد و حالا شایعاتی درباره سری آیفون ۱۵ در حال شنیده شدن است. طبق شایعات، همه مدل‌های آیفون ۱۵ مجهز به درگاه USB-C خواهند شد، اما به نظر می‌رسد تغییرات دیگری نیز در راه است.

مینگ چی کو تحلیلگر مطرح محصولات اپل، در گزارش جدید خود گفته است که اپل سال آینده به جای مدل آیفون ۱۵ پرو مکس، مدل آیفون ۱۵ اولترا را معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این نامگذاری برای هماهنگی با نامگذاری تراشه‌های سری M اپل و همچنین ساعت‌های هوشمند اپل واچ انجام خواهد شد. 

طبق اطلاعات امروز، آیفون ۱۵ اولترا دارای قابلیت ضبط ویدیوهای ۸K خواهد بود و حتی آیفون ۱۵ پرو هم ممکن است این قابلیت را داشته باشد. مدل اولترا همچنین دارای یک دوربین پریسکوپ با زوم ۵ یا ۶ برابر خواهد بود و باتری آن ۳ الی ۴ ساعت شارژدهی طولانی‌تری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد داشت. با این مشخصات انتظار می‌رود که آیفون ۱۵ اولترا دارای قیمت بسیار بالایی باشد و حتی قیمت پایه آن به ۱۲۰۰ دلار برسد.

آیفون ۱۵ پرو

ضمن اینکه گفته می‌شود اپل برای همه مدل‌های آیفون ۱۵ قابلیت جزیره پویا را ارائه خواهد کرد. با این حال، در بخش پردازنده مثل امسال بین مدل‌های پرو و غیرپرو فرق خواهد بود و مدل‌های پرو آیفون ۱۵ با تراشه A17 و مدل‌های غیرپرو از تراشه A16 استفاده خواهند کرد.

در هر حال به نظر می‌رسد که سال آینده تغییرات زیادی در راه است و باید ببینیم که اپل چه فکرهای در سر دارد. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید