اپل ویژگی های اختصاصی بیشتری را به آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه می کند - تکفارس 
اپل ویژگی های اختصاصی بیشتری را به آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه می کند - تکفارس 

اپل ویژگی های اختصاصی بیشتری را به آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه می کند

مهدی حلوائی
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - 16:17
آیفون 15 پرو

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیل‌گر سرشناس و معتبر، اپل قصد دارد تا ویژگی‌های اختصاصی بیشتری را به گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اضافه کند و از این راه، کاربران را به خرید گوشی‌های یادشده ترغیب کرده و سود خود را افزایش دهد.

مطالب مرتبط:

اپل امسال ویژگی‌های اختصاصی متعددی را در نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ ارائه کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تراشه‌ی جدید A16 اشاره کرد. برای مقایسه، نسخه‌های پایه و پلاس آیفون ۱۴ از تراشه‌ی نسل قبلی A15 بهره می‌برند. آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس همچنین از رم سریع‌تر LPDDR5، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر لیدار (LiDAR) و چندین قابلیت‌ دیگر نیز بهره می‌برند که خبری از آن‌ها در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس نیست.

آیفون 15 پرو

انتظار می‌رود که نسخه‌های پرو پرو مکس آیفون ۱۵ نیز به تراشه‌ی نسل بعدی و ۳ نانومتری A17 مجهز شوند و نسخه‌های پایه و پلاس نیز از تراشه‌ی A16 استفاده کنند. هچنین گفته می‌شود که آیفون ۱۵ پرو مکس تنها گوشی از خانواده‌ی آیفون ۱۵ خواهد بود که از دوربین زوم پریسکوپ بهره می‌برد.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۴ چیست؟ آیا از اضافه‌شدن ویژگی‌های اختصاصی به نسخه‌های پروی این گوشی‌ها رضایت دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید