دختر استیو جابز هم اپل را به خاطر معرفی آیفون ۱۴ مسخره کرد - تکفارس 
دختر استیو جابز هم اپل را به خاطر معرفی آیفون ۱۴ مسخره کرد - تکفارس 
دختر استیو جابز هم اپل را به خاطر معرفی آیفون ۱۴ مسخره کرد - تکفارس 

دختر استیو جابز هم اپل را به خاطر معرفی آیفون ۱۴ مسخره کرد

افشین نوری
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - 13:38
آیفون ۱۴

اپل به‌تازگی سری آیفون ۱۴ را با تبلیغات فراوان معرفی کرد، اما حالا به نظر می‌رسد که خیلی‌ها از گوشی‌های جدید این شرکت راضی نیستند. کار به جایی رسیده است که حتی دختر استیو جابز نیز اپل را مسخره کرده و در همین رابطه یک میم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. 

آیفون ۱۴

دختر جابز تصویر مردی را منتشر کرده است که یک پیراهن شبیه به پیراهن خودش از جعبه بیرون آورده است و در بالای تصویر نوشته شده است که عوض کردن مدل گوشی از آیفون ۱۳ به آیفون ۱۴ مثل این تصویر است. منظور دختر جابز از انتشار این تصویر این بوده است که بین آیفون ۱۳ و ۱۴ تفاوتی وجود ندارد. 

قبل از دختر جابز نیز کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار میم‌‌هایی درباره سری آیفون ۱۴ اپل را مسخره کرده بودند. مضمون همه این میم‌ها آن بوده است که اپل هر سال یک طراحی تکراری را  ارائه می‌کند و هیچ تغییری قابل‌توجهی در آن‌ها ایجاد نمی‌کند . به غیر از طراحی ظاهری، در بخش سخت‌افزار نیز اتفاق خاصی نیفتاده است و فقط مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از یک تراشه جدید و یک دوربین جدید بهره بهرده‌اند. 

این در حالیست که مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۴ مجهز به همان تراشه A15 آیفون ۱۳ شده‌اند و دوربین‌شان هیچ‌ تغییری نکرده است. البته اپل گفته است که تراشه امسال A15 بهبودهایی نسبت به مدل سال قبل دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید