آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با روزنه جدید معرفی شدند - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با روزنه جدید معرفی شدند - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با روزنه جدید معرفی شدند

مهدی ملکی
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - 22:55
آیفون ۱۴ پرو مکس

اپل دقایقی پیش در رویداد Far Out آیفون ۱۴ پرو و آیفون پرو مکس را با روزنه جدید و ویژگی یکپارچه نرم‌افزار با آن یعنی Dynamic Island معرفی کرد. نمایشگر این مدل‌ها هم دو برابر گذاشته روشنایی دارند و شاهد استفاده از تراشه A16 بایونیک هستیم.

آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس همچنین مجهز به فناوری TrueDepth جدیدی هستند. روزنه به لطف Dynamic Island اکنون تجربه یکپارچه‌تری را در اختیار کاربران می‌گذارد و بسیاری از اعلان‌ها از طریق این روزنه به اطلاع کاربر می‌رسند.

همچنین شاهد اضافه شدن ویژگی Always-on Display نیز هستیم. تراشه A16 بایونیک اپل با عملکرد بهتر مبتنی بر پروسه ساخت ۴ نانومتری است.

دوربین پشتی مجهز به یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با ۶۵ درصد قطر بیشتر است. لنز فوق عریض هم از همین رزولوشن بهره می‌برد و اجازه تصویربرداری با بزرگنمایی دو برابری را می‌دهد.

اضافه شدن تشخیص تصادف، فوکوس خودکار در دوربین سلفی و ارتباط ماهواره‌ای از جمله دیگر ویژگی‌های قابل توجه آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس هستند. این دو گوشی سری پرو آیفون در چهار رنگ مشکی، بنفش، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد. این دو گوشی به ترتیب با قیمت ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار (یکسان با نسخه‌های پیشین سری ۱۳) در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع: Mac Rumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید