اینستاگرام قابلیت جستجوی مکان های محبوب را ارائه کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت جستجوی مکان های محبوب را ارائه کرد - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت جستجوی مکان های محبوب را ارائه کرد - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت جستجوی مکان های محبوب را ارائه کرد

افشین نوری
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - 08:56
اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی عرضه کرده است که امکان جستجو و پیدا کردن مکان‌های جدید و کسب‌وکارهای محلی را راحت‌تر خواهد کرد. این قابلیت برای بهبود امکانات نقشه اینستاگرام ارائه شده است و می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد. 

برای استفاده از این قابلیت کافی است روی تگ‌های مکان در فیدها و استوری‌ها ضربه بزنید و موقعیت آن‌ها را در اطراف خود پیدا کنید. شما علاوه بر این کار می‌توانید به‌طور دستی هم مکان موردنظر خود را جستجو‌ کنید. برای این کار، به تب Explore بروید و اسم مکان موردنظر را در تب جستجو بنویسید و گزینه سرچ را کلیک ‌کنید. شما حتی می‌توانید با نوشتن اسم شهر موردنظر خود مکان‌های محبوب و ‌پربازدید آن را جستجو  کنید. 

اینستاگرام همچنین امکان جستجو براساس دسته‌بندی را هم فراهم کرده است و شما با انتخاب فلیترهایی که تعداد آن‌ها شش تاست به مکان‌های موردنظر خود دسترسی پیدا کنید. این شش دسته‌بندی عبارتند از: رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، پارک‌ها، بارها، گاردن‌ها و مراکز خرید. شما فقط کافی است که روی مکان موردنظر خود ضربه بزنید تا اینستاگرام به‌طور خودکار همه مکان‌هاییی که جزو دسته‌‌بندهای فوق هستند را برایتان جستجو کند و نشان دهد‌ 

قابلیت نقشه اینساگرام می‌تواند برای خیلی از کاربران مفید باشد و البته سایر اپلیکیشن‌ها نیز سعی کرده‌اند قابلیت مشابهی را ارائه کنند‌. برای مثال اسنپ چت هم قابلیتی را برای پیدا کردن مکان‌های محبوب در اختیار کاربران خود گذاشته بود و از این بابت یکی از اولین اپلکیشن‌هایی بود که امکان جستجوی مکان‌ها مختلف را فراهم می‌کرد. حالا اینستاگرام هم از این قابلیت کپی برداری کرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم بازخورد آن در بین کاربران چگونه خواهد بود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید