توییتر قابلیت Twitter Notes را برای نوشتن توییت های بلندتر عرضه می کند - تکفارس 
توییتر قابلیت Twitter Notes را برای نوشتن توییت های بلندتر عرضه می کند - تکفارس 
توییتر قابلیت Twitter Notes را برای نوشتن توییت های بلندتر عرضه می کند - تکفارس 

توییتر قابلیت Twitter Notes را برای نوشتن توییت های بلندتر عرضه می کند

افشین نوری
۲ تیر ۱۴۰۱ - 08:34
توییتر

تک‌کرانچ گزارش داده است که احتمالا تغییرات زیادی برای توییتر در راه است و قرار است یک قابلیت جدید به نام Twitter Notes به آن اضافه شود.

در حال حاضر فقط امکان نوشتن توییت‌های ۲۸۰ کاراکتری در توییتر وجود دارد که این قابلیت در سال ۲۰۱۷ بعد از محدودیت ۱۴۰ کاراکتری ارائه شد. با این حال، کاربران برای نوشتن توییت‌های بلندتر مجبور هستند که یک رشته توییت بنویسند که این کار هم دردسرهایی دارد.

حالا به نظر می‌رسد که این شبکه اجتماعی به‌زودی به شما اجازه خواهد داد تا متن‌های بلندتر بنویسید و حتی مثل پست‌های وبلاگی برای آن‌ها عکس و لینک قرار دهید.‌

این قابلیت که Twitter Notes نام خواهد داشت ظاهرا در مرحله توسعه است و اخیرا توسط یک مهندس نرم‌افزار به نام Jane Manchun Wong نیز رویت شده بود. این قابلیت ظاهرا قرار بود در ابتدا Twitter Articles نام داشته باشد اما مثل اینکه نامش به Twitter Notes تغییر کرده است.

به گفته تک‌کرانچ، در این قابلیت شما امکان اضافه کردن متن بولد، ایتالیک و گزینه‌هایی مثل فهرست و لینک را خواهید داشت حتی خواهید توانست استایل آن را تغییر دهید. امکان اضافه کردن یک گیف، یک ویدیو و چهار عکس هم به متن نوشته شده وجود خواهد داشت. 

ظاهرا برای نمایش بهتر این متن‌های بلند یک‌ حالت Focus Mode نیز ارائه خواهد شد که سایدبارهای اطراف توییتر را مخفی خواهد کرد و حالت تمام‌صفحه را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

امکان ذخیره این متن‌ها به‌عنوان درفت هم وجود خواهد داشت و شما می‌توانید بعدا آن‌ها را قبل از منتشر کردن ویرایش کنید. شما همچنین خواهید توانست این متن‌ها را در جاهای مختلف توییتر مثل فید اصلی، دایره دوستان یا Communities منتشر کنید. شما حتی خواهید توانست لینک آن‌ها را برای استفاده در خارج از توییتر کپی و پیست کنید. 

تک‌کرانچ متاسفانه زمان دقیق عرضه این قابلیت را اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد ما به‌زودی شاهد ارائه آن خواهیم بود. 

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید