توییتر قابلیت Circle را برای کاربران بیشتری عرضه کرد + نحوه استفاده - تکفارس 
توییتر قابلیت Circle را برای کاربران بیشتری عرضه کرد + نحوه استفاده - تکفارس 

توییتر قابلیت Circle را برای کاربران بیشتری عرضه کرد + نحوه استفاده

افشین نوری
۹ خرداد ۱۴۰۱ - 12:32
توییتر

توییتر اوایل این ماه قابلیت Circle را برای کاربران محدودی عرضه کرد و حالا آن را به‌طور گسترده ارائه کرده است. این قابلیت تقریبا شبیه به Close Friends اینستاگرام است و امکان توییت کردن برای دوستان نزدیک را فراهم می‌کند. 

شما در قابلیت Circle می‌توانید افرادی را از بین کاربران توییتر انتخاب کنید و هر کدام از توییت‌های خود را که مدنظرتان است فقط با آن‌ها به اشتراک‌ بگذارید. به این ترتیب شما آزادی عمل بیشتری در انتشار توییت‌های خود خواهید داشت. ‌

توییتر

توییتر بعد از تست این قابلیت حالا آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار داده است که به صورت یک صفحه پاپ‌آپ در صفحه توییتر شما ظاهر خواهد شد. این قابلیت هم برای نسخه وب و هم برای موبایل عرضه شده است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید مراحل زیر را طی کنید: 

توییتر

توییتر را باز کرده و روی دکمه Tweet برای نوشتن یک توییت جدید کلیک کنید. در باکس باز شده کنار عکس پروفایل خود یک گزینه Everyone را خواهید دید که‌ می‌توانید با کلیک کردن روی آن گزینه‌های دیگر را نیز مشاهده کنید. روی گزینه Twitter Circle کلیک کنید و توییت خود را با گروهی از کاربران که قبلا تعیین کرده‌اید به اشتراک بگذارید. اگر برای اولین بار از قابلیت مذکور استفاده می ‌کنید لازم است که ابتدا روی گزینه‌ Edit کلیک کنید و سپس با فشردن Recommended افرادی را به لیست حلقه دوستان خود اضافه کنید.  ‌

توییتر

بعد از انجام این کار می‌توانید به سراغ نوشتن توییت و اشتراک‌گذاری آن با حلقه دوستان‌تان بروید. ضمنا شما در پایین توییت خود یک یادداشت سبز رنگ مشاهده خواهید کرد که به شما یادآوری خواهد کرد این توییت با گروه منتخبی از افراد به اشتراک گذاشته شده است. 

در حال حاضر، توییتر اجازه اضافه کردن ۱۵۰ نفر را به حلقه دوستان داده است و می‌توانید هر کسی را به این لیست اضافه کنید و حتما لازم نیست که فالوور شما باشند. البته توجه داشته باشید که همچنان امکان اسکرین‌شات گرفتن از این توییت‌ها وجود خواهد داشت، بنابراین توصیه می‌شود که اطلاعات شخصی خود را در حلقه دوستان به اشتراک نگذارید. 

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید