اینستاگرام تعداد استوری های نمایش داده شده از هر کاربر را کاهش می دهد - تکفارس 
اینستاگرام تعداد استوری های نمایش داده شده از هر کاربر را کاهش می دهد - تکفارس 
اینستاگرام تعداد استوری های نمایش داده شده از هر کاربر را کاهش می دهد - تکفارس 

اینستاگرام تعداد استوری های نمایش داده شده از هر کاربر را کاهش می دهد

افشین نوری
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:41
اینستاگرام

اینستاگرام به‌تازگی تغییراتی را در بخش استوری‌ها داده است. در این تغییرات، امکان مشاهده پست‌های اضافی کاهش یافته است.‌

همانطور که می‌دانید در قابلیت استوری اینستاگرام، پست‌های ارسال شده توسط کاربران به مدت ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شود و بعد از آن ناپدید می‌شود.‌ اینستاگرام با این معرفی این قابلبت تحول بزرگی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است و باعث شده تا تعامل افراد با یکدیگر افزایش یابد.

در حال حاضر کاربران می‌توانند تا ۱۰۰ استوری را به‌طور همزمان پست کنند. این تعداد زیاد گاهی باعث شلوغی صفحات می‌شوند و به همین‌خاطر اینستاگرام تصمیم گرفته تعدادی استوری‌های نمایش داده شده در نوار اختصاصی بالا را کاهش دهد.

البته کاربران قادر خواهند بود با انجام تتظیمات لازم همه استوری‌ها را ببینند اما به‌طور پیش‌فرض فقط خواهند توانست منتخبی از استوری‌ها را در نوار بالا مشاهده کنند. به‌عبارتی، کاربران حداکثر ۳ استوری از هر نفر را خواهند دید، اما برای نمایش همه استوری‌ها می‌توانند روی گزینه “Show All” کلیک کنند.

این قابلیت باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند استوری‌های همه دوستان خود را مشاهده کنند و وقت خو را فقط صرف استوری‌های یک تفر نکنند.

البته این قابلیت ممکن است به ضرر خالقان محتوا که عمدتا متکی به استوری‌ها هستند تمام شود و آن‌ها احتمالا نتوانند محصولات خود را به‌خوبی پروموت کنند و از این طریق کسب درآمد کنند.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی عرضه خواهد شد و حتی ممکن است در این مدت تغییراتی نیز در آن ایجاد بشود. ولی در هر حال، اگر این قابلیت به‌طور گسترده عرضه شود، کاربران محبور خواهند شد که در ایجاد استوری‌های خود دقت لازم به خرج بدهند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید