جنگ استریم ها؛ HBO جای نتفلیکس را می گیرد - تکفارس 
جنگ استریم ها؛ HBO جای نتفلیکس را می گیرد - تکفارس 
جنگ استریم ها؛ HBO جای نتفلیکس را می گیرد - تکفارس 

جنگ استریم ها؛ HBO جای نتفلیکس را می گیرد

افشین نوری
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:41
نتفلیکس

نتفلیکس اخیراً اعلام کرد که در سه ماهه نخست ۲۰۲۲ تعداد زیادی از مشترکین خود را از دست داده است و بدتر اینکه طبق اسناد داخلی این شرکت، این عدد تا آخر امسال به ۲ میلیون نفر خواهد رسید. این ۲ میلیون نفر قطعاً از نتفلیکس به سرویس‌های دیگری مثل HBO مهاجرت خواهند کرد.

HBO در جدیدترین گزارش خود گفته است که سال گذشته ۱۳ میلیون مشترک جدید به سرویس‌اش اضافه شده‌اند که ۳ میلیون تای آن‌ها در سه ماهه آخر ۲۰۲۱ اضافه شده‌اند. این آمار دقیقا نشان می‌دهند که کاربران یک سرویس مثل نتفلیکس چگونه به سرویس دیگری مثل HBO مهاجرت کرده‌اند.

در حال حاضر، تعداد کل مشترکین HBO چیزی حدود ۷۶.۸ میلیون نفر است که ۴۸.۶ میلیون تای آن از منطقه آمریکا هستند. این در حالیست که نتفلیکس و دیزنی پلاس به‌ترتیب ۲۲۱.۶ و ۱۲۹.۸ میلیون نفر مشترک در سراسر دنیا دارند.

اما نکته‌ای که در مورد HBO وجود دارد این است که این شرکت فعالیت خود را در سایر کشورهای دنیا توسعه داده است و توانسته مشترکین جدیدی را از این مناطق جذب خود بکند. این شبکه همچنین پخش فیلم و سریال‌های محبوب را در دستور کار خود قرار داده است و همانطور که می‌دانید چند سال پیش شاهد پخش سریال بسیار محبوب بازی تاج و تخت از این شبکه بودیم.

در هر حال، به نظر می‌رسد جنگ سرویس‌های استریم بیش از هر زمان دیگری شدت گرفته است و احتمالاً تا آخر امسال وضع برای نتفلیکس بدتر خواهد شد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید