هدست واقعیت افزوده اپل احتمالاً مجهز به تراشه قدرتمند M2 خواهد بود - تکفارس 
هدست واقعیت افزوده اپل احتمالاً مجهز به تراشه قدرتمند M2 خواهد بود - تکفارس 
هدست واقعیت افزوده اپل احتمالاً مجهز به تراشه قدرتمند M2 خواهد بود - تکفارس 

هدست واقعیت افزوده اپل احتمالاً مجهز به تراشه قدرتمند M2 خواهد بود

افشین نوری
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - 07:24
هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل ظاهرا در حال کار روی یک هدست واقعیت افزوده است که تاکنون شایعات زیادی درباره این هدست وجود داشته است. امروز نیز اطلاعات تازه‌ای درباره این هدست فاش شده است که نشان می‌دهد این دستگاه مجهز به جدیدتزین تراشه مک اپل یعنی M2 خواهد بود.

طبق شایعات، هدست واقعیت افزوده اپل یک دستگاه مستقل خواهد بود و برای کار کردن نیاز به هیچ دستگاه جانبی مانند گوشی هوشمند نخواهد داشت. از طرفی ما می‌دانیم که M2 یک تراشه هشت هسته‌ای با یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای است و از نظر قدرت پردازش بسیار قدرتمند است.

مطالب مرتبط:

شایعه امروز را یک تحلیلگر مطرح به نام Brad Lynch منتشر کرده و گفته است که اپل برای اینکه هدست واقعیت افزوده خود را به‌عنوان یک هدست مستقل معرفی کند آن را مجهز به تراشه M2 خواهد کرد. این برای اولین بار نیست که چنین شایعه‌ای مطرح می‌شود. در ماه دسامبر ۲۰۲۱ نیز یک منبع مرتبط با زنجیره تولید اپل به آن اشاره کرده بود.

البته بد نیست بدانید که اپل احتمالا از یک سیستم عامل اختصاصی به نام RealityOS نیز برای هدست واقعیت افزوده خود استفاده خواهد کرد. در هر حال به نظر می‌رسد که اپل برنامه ویژه‌ای برای معرفی یک هدست واقعیت افزوده پیشرفته دارد و ما به احتمال زیاد شاهد یک رقیب جدی برای بسیاری از هدست‌های موجود در بازار خواهیم بود.

منبع: Digital Trends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید