توییتر به‌اشتباه یک تیک آبی به اکانت فیک وزیر اقتصاد نروژ داد - تکفارس 
توییتر به‌اشتباه یک تیک آبی به اکانت فیک وزیر اقتصاد نروژ داد - تکفارس 
توییتر به‌اشتباه یک تیک آبی به اکانت فیک وزیر اقتصاد نروژ داد - تکفارس 

توییتر به‌اشتباه یک تیک آبی به اکانت فیک وزیر اقتصاد نروژ داد

افشین نوری
۳ آذر ۱۴۰۰ - 15:29
توییتر

وب‌سایت نروژی NRKbeta گزارش داده است که توییتر یک اکانت فیک را برای وزیر جدید اقتصاد نروژ تائید کرده است؛ اما ظاهراً این اتفاق تقصیر توییتر نبوده است بلکه اداره امنیت نروژ یک اکانت اشتباه را برای تائید به توییتر ارسال کرده بود.

وزیر اقتصاد نروژ تا قبل از این هیچ اکانتی در توییتر نداشته است، و از زمان انتخاب شدنش به این سمت نیز چندین اکانت جعلی به نام او در توییتر درست شده‌اند. به همین‌خاطر وزارتخانه اقتصاد نروژ ماه گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد که وزیر اقتصاد این کشور هیچ حسابی در توییتر ندارد.

مطالب مرتبط:

اما چیزی که اکانت فیک جدید را متفاوت از بقیه کرده بود این بود که توسط توییتر یک تیک آبی نیز دریافت کرده بود. این اکانت فیک همچنین چندین توییت در مخالف با سیاست‌های حزب مطبوع وزیر اقتصاد نروژ منتشر کرده بود که مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند. با این‌حال، توییتر هیچ نقشی در به وجود این اشتباه نداشته است.

توییتر

مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نروژ گفته است:

متاسفانه در پروسه گزارش اکانت وزیر اقتصاد نروژ خطایی رخ داد که این موضوع منجر به تایید یک اکانت جعلی از طرف توییتر شد. این اکانت هم‌اکنون حذف شده است و ما اطمینان داده‌ایم که هرگز چنین مشکلی به وجود نیاید.

توییتر در ماه می امسال، بعد از چهار سال وقفه، بار دیگر پروسه وریفای کردن اکانت‌ها را به روی عموم باز کرد، اما بعد از چند مورد اشتباه در تائید حساب‌های فیک، بار دیگر آن را متوقف کرد. در هر حال، به نظر می‌رسد که توییتر همچنان در این زمینه مشکلاتی دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا یک اقدام اساسی برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی انجام می‌دهد یا نه.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید