اولین رندرهای گوشی هوشمند تسلا فاش شد - تکفارس 
اولین رندرهای گوشی هوشمند تسلا فاش شد - تکفارس 
اولین رندرهای گوشی هوشمند تسلا فاش شد - تکفارس 

اولین رندرهای گوشی هوشمند تسلا فاش شد

افشین نوری
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - 16:19
گوشی هوشمند تسلا

تسلا قصد دارد گوشی هوشمند مخصوص خودش را بسازد. در حال حاضر، اکثر شرکت‌های حوزه فناوری علاوه بر بخش تخصصی خود در زمینه‌های دیگری نیز ورود کرد‌ه‌اند و ظاهراً تسلا هم تصمیم گرفته اقدام به چنین کاری بکند.

از جمله شرکت‌هایی که می‌توانند الگوی تسلا باشند می‌توان به شیائومی اشاره کرد که کار خودش را به‌عنوان یک شرکت اینترنتی آغاز کرد؛ یا شرکتی مثل گوگل که یک شرکت عمدتاً نرم‌افزاری است هم‌اکنون در حال ارائه گوشی‌های مخصوص خودش است. این موضوع در مورد اپل و سامسونگ هم صادق بوده است؛ سامسونگ کار خودش را با معرفی یک تلویزیون شروع کرد و اولین محصول اپل هم یک کامپیوتر کوچک بود. شرکتی مثل هواوی هم اکنون وارد حوزه خودرو شده‌ است.

گوشی هوشمند تسلا

طبق آخرین گزارش‌ها، تسلا در حال کار روی یک گوشی هوشمند است که براساس جدیدترین رندرهایی که امروز از این گوشی منتشر شده‌ است ما احتمالاً با یک گوشی گیمینگ روبه‌رو خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

براساس این رندرها، در پشت گوشی تسلا یک نوار آبی رنگ وجود خواهد داشت که قسمت پایین آن را از قسمت بالا جدا می‌کند و یک حرف T که ظاهراً اشاره به لوگوی تسلا دارد در داخل این نوار دیده می‌شود.

اما در قسمت بالای قاب پشت گوشی، سه بازشدگی افقی مشاهده می‌شود که می‌تواند مربوط به دوربین‌های این گوشی باشد. هرچند که این سیستم دوربین، ظاهر متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌ها دارد اما چندان جالب و هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد.

گوشی هوشمند تسلا

با ابن‌حال، طراحی گوشی تسلا بسیار منحصربه‌فرد است و شباهت چندان زیادی به طراحی مرسوم در گوشی‌های امروزی ندارد. شکل ظاهری گوشی هم بسیار دلرباست و می‌تواند نظر هر کسی را به خودش جلب کند. گوشه‌ها و لبه‌های گوشی هم بسیار متمایز هستند و به نظر می‌رسد با متریال فلزی طراحی شده‌اند.

طبق شایعات، نام گوشی تسلا احتمالاً مدل فون (Model Phone) خواهد بود. این گوشی به احتمال زیاد از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک نمایشکر ۴K و تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ بهره خواهد برد. حافطه داخلی آن هم احتمالا ۲ ترابایت خواهد بود که حافظه بسیار قابل‌توجهی است. البته با چنین مشخصاتی نباید انتطار قیمت پایینی برای این گوشی داشته باشیم.

اگر تسلا درنهایت موفق به معرفی این گوشی شود کار بسیار سختی در متقاعد کردن مشتریان برای خرید آن خواهد داشت. این موضوعی است که تنها گذشت زمان آن را ثابت خواهد کرد و باید منتطر بمانیم و ببینیم که این پروژه سرانجام به کجا ختم می‌شود.

نظر شما درباره گوشی تسلا چیست؟ آیا ظاهر آن را می‌پسندید؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید