رویداد معرفی محصولات جدید گوگل ۱۳ مهر برگزار می‌شود -  
رویداد معرفی محصولات جدید گوگل ۱۳ مهر برگزار می‌شود -  

رویداد معرفی محصولات جدید گوگل ۱۳ مهر برگزار می‌شود

مهدی حلوائی
۴ مهر ۱۴۰۰ - 10:50
گوگل مپس

با اتمام رویداد آیفون ۱۳ و معرفی کامل این سری از گوشی‌های اپل حالا توجه‌ها به سمت سری پیکسل ۶ گوگل جلب شده است. به‌نظر می‌رسد که گوگل رویداد جدیدی را در تاریخ ۱۳ مهر (۵ اکتبر) برگزار می‌کند اما احتمالاً در این رویداد محصولاتی مانند سری جدید گوگل نست معرفی خواهند شد.

مطالب مرتبط:

این اطلاعات توسط میشال رامان، یکی از توسعه‌دهندگان XDA، منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که وب‌سایت CNET خبری را در مورد این رویداد منتشر کرده بود که به سرعت آن را حذف کرد. با این وجود، میشال رامان موفق شده تا تصویر این خبر را ثبت کرده و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. براساس این تصویر، گوگل در تاریخ ۱۳ مهر از بلندگوهای هوشمند و دستگاه‌های امنیتی جدید خود رونمایی خواهد کرد. همچنین قرار است این شرکت جزئیات تغییرات سرویس‌های گوگل مپس و گوگل فلایتس را نیز اعلام کند.

این خبر همچنین تایید کرده که در رویداد پیش رو خبری از گوشی‌های سری پیکسل ۶ نخواهد بود. این در حالی است که شایعات قبلی نیز به معرفی این گوشی‌ها در تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) و عرضه‌ی آن‌ها در ۶ آبان (۲۸ اکتبر) اشاره داشت. گوگل تا به حال چندین تصویر از گوشی‌های سری پیکسل ۶ را در دسترس کاربران قرار داده است. این شرکت همچنین تایید کرده که در این سری از پرچمداران خود از تراشه‌ی جدید تنسور استفاده خواهد کرد.

براساس شایعات قبلی، نسخه‌ی پایه‌ی‌ پیکسل ۶ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین پیکسل ۶ پرو نیز علاوه بر این دو دوربین به دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. اخبار افشاشده‌ی جدید همچنین به احتمال معرفی گوشی تاشوی گوگل در مراسم ۱۳ مهر اشاره داشته است.

نظر شما در مورد سری پیکسل ۶ گوگل چیست؟ گوگل باید چه ویژگی‌هایی را به این سری از گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.