امکان دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی فراهم شد - تکفارس 
امکان دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی فراهم شد - تکفارس 
امکان دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی فراهم شد - تکفارس 

امکان دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی فراهم شد

فرزاد اسرافیلی
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 12:24
دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی

با ارائه به‌روز رسانی جدید از سوی گوگل، کاربران می‌توانند همزمان دو برنامه را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنند.

یکی از مشکلات کاربران گوگل پلی عدم دانلود همزمان برنامه‌ها بوده است. آنها بایستی منتظر می‌ماندند تا دانلود و نصب اولین برنامه کامل شود، سپس اقدام به دانلود برنامه بعدی کنند. این مسئله برای بسیاری آزاردهنده بود، به خصوص زمانی که می‌خواستند چندین برنامه را دانلود کنند. به نظر می‌رسد گوگل بالاخره با یک به روز رسانی جدید این مشکل را برطرف کرده است.

به گزارش خبرگزاری‌ها، فروشگاه گوگل پلی با دریافت به‌روزرسانی جدید، به کاربر اجازه می‌دهد دو برنامه را همزمان دانلود کند. این تغییر اگرچه کوچک است اما روند دانلود و نصب برنامه‌ها را کمی سریعتر می‌کند. این قابلیت مخصوصا موقع راه اندازی گوشی جدید می‌تواند مفید باشد و کاربران می‌توانند برنامه‌های مورد علاقه خود را به سرعت نصب کنند.

منابع مختلف گزارش داده‌اند دانلود همزمان از فروشگاه گوگل پلی روی Galaxy S23 Ultra و همچنین در چندین تلفن پیکسل امکان پذیر شده است. بنابراین، این بدان معنی است که این ویژگی در سطح گسترده در دسترس قرار دارد. با این حال، برای بهره‌مندی از این قابلیت باید آخرین نسخه اندروید و همچنین آخرین نسخه فروشگاه گوگل پلی در گوشی اندرویدی شما نصب شده باشد.

دانلود همزمان دو برنامه از گوگل پلی

یکی از نقاط ضعف این به‌روز رسانی این است که کاربران می‌توانند همزمان دو برنامه را تنها دانلود کنند و امکان به‌روز رسانی همزمان دو برنامه فراهم نیست. قطعا اضافه شدن گزینه به‌روزرسانی همزمان چند برنامه از فروشگاه گوگل پلی می‌توانست به قابلیت جذاب و محبوبی تبدیل شود.

در این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند تنها دو برنامه را همزمان دانلود کنند و بیشتر از دو برنامه امکان پذیر نیست. دانلود برنامه سوم تنها زمانی شروع می‌شود که دانلود و نصب دو برنامه دیگر تکمیل شده باشد.

به‌روزرسانی جدید گوگل در حال حاضر در گوشی‌های اندروید ۱۴ و گوگل پلی استور نسخه v40.6.31 در دسترس کاربران است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید