اولین ویدیوی زنده پیکسل ۶ پرو منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
اولین ویدیوی زنده پیکسل ۶ پرو منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

اولین ویدیوی زنده پیکسل ۶ پرو منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - 08:56
گوگل پیکسل 6

گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل قرار است ماه آینده معرفی شوند و گوگل از همین حالا شروع به تبلیغ این سری در بیلوردهای شهر نیویورک کرده است و حتی یکی از فروشگاه‌های این شرکت در نیویورک این سری را به نمایش گذاشته است. حالا ویدیوی زنده‌ای از مدل پیکسل ۶ پرو فاش شده که دید بهتری از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

این ویدیو را که کاربری به نام M. Brandon Lee ویدیویی منتشر کرده است، مربوط به نسخه آزمایشی پیکسل ۶ پرو می‌شود و به همین‌خاطر است که لوگوی گوگل روی آن وجود ندارد. افشاگری به نام Yogesh Brar هم تائید کرده است که این دستگاه بسیار شبیه به مدل اصلی پیکسل ۶ پرو است.

مشخصات پیکسل ۶ پرو

ویدیوی منتشرشده  جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار نمی‌دهد، جز اینکه پیکسل ۶ پرو دارای بدنه شیشه‌ای خواهد بود. گوگل گفته بود که این گوشی دارای یک فریم سبک آلومینیومی خواهد بود.

ما براساس شایعات قبلی می‌دانیم که پیکسل ۶ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد (OLED) با لبه‌های انحنادار و حاشیه‌های باریک خواهد بود و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در بریدگی جلوی خود خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

اما شاید بزرگترین تغییر این گوشی مربوط به سیستم دوربین پشت آن باشد که ظاهراً شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۴ برابر خواهد بود. قابلیت‌های دیگری نیز ظاهراً به بخش دوربین اضافه خواهد شد.

پیکسل ۶ پرو انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت که این باتری از شارژ سریع سیمی ۳۳ وات و شارژ بی‌سیم ۲۳ وات پشتیبانی خواهد کرد. گوگل ظاهراً در مدل پرو از یک سخت‌افزار اولترا پهن‌باند (UWB) و یک سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر نیز استفاده خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید گوگل از یک تراشه جدید به نام تنسور در گوشی‌های پیکسل امسال خود بهره خواهد برد. ما هنوز اطلاعات زیادی درباره این تراشه نداریم و فقط می‌دانیم که این چیپست با همکاری سامسونگ و با استفاده از فناوری ۵ نانومتری ساخته خواهد شد. در کنار این تراشه ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت و در بخش نرم‌افزار نیز سیستم عامل اندروید ۱۲ با پنج سال پشتیبانی اجرا خواهد شد.

پیکسل ۶ پرو احتمالاً دارای قیمت بالایی خواهد بود و انتظار می‌رود که فروش آن از تاریخ ۱۹ اکتبر شروع شود. گوشی‌های پیکسل ۶ گوگل امسال می‌توانند جزو بهترین هندست‌های اندرویدی باشند و گوگل ممکن است در کنار این سری، گوشی تاشو پیکسل فولد را هم معرفی بکند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید