جیمیل به‌زودی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند - تکفارس 
جیمیل به‌زودی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند - تکفارس 
جیمیل به‌زودی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند - تکفارس 

جیمیل به‌زودی ایمیل‌ها را خلاصه می‌کند

فرشاد مکوندی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 20:22
جیمیل خلاصه ایمیل

اپلیکیشن جیمیل به‌زودی به قابلیت جدیدی مجهز خواهد شد؛ این قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ با استفاده از هوش مصنوعی جمنای خواهد بود.

قبلاً می‌دانستیم که نسخه اندروید اپلیکیشن جیمیل، به‌زودی توانایی خلاصه‌سازی ایمیل‌ها با استفاده از هوش مصنوعی جمنای گوگل را به دست می‌آورد، اما از زمان عرضه آن اطلاعی نداشتیم. اکنون به نظر می‌رسد که این ویژگی به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

وب‌سایت Android Authority موفق شده است تا این ویژگی را در نسخه ۲۰۲۴.۰۴.۲۱.۶۲۶۸۶۰۲۹۹ اپلیکیشن جیمیل فعال کند و آن را در اسکرین‌شاتی که منتشر کرده است، نمایش دهد. به گفته‌ی این وب‌سایت، ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل‌ها به خوبی کار می‌کند و عملکرد مناسبی دارد، به همین دلیل انتظار داریم تا شرکت گوگل به‌زودی آن را به طور گسترده عرضه کند.

جیمیل خلاصه ایمیل

اسکرین‌شات بالا نشان می‌دهد که ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل با کمک هوش مصنوعی چگونه کار خواهد کرد. کاربران دکمه “این ایمیل را خلاصه کن” را در زیر عنوان ایمیل‌های خود مشاهده خواهند کرد؛ با ضربه زدن بر روی آن، در پنجره‌ای جدید خلاصه‌ای از محتوای ایمیل توسط هوش مصنوعی جمنای ایجاد می‌شود. این ویژگی برای ایمیل‌های طولانی با متن زیاد، بسیار مفید خواهد بود.

همچین شما می‌توانید با ضربه زدن بر روی ایموجی‌های قرار گرفته در زیر متن خلاصه ‌شده، به کیفیت آن امتیاز دهید. این ویژگی احتمالا به شرکت گوگل کمک می‌کند تا قابلیت‌ خلاصه‌سازی هوش مصنوعی جمنای را بهبود دهد. همچنین در کنار متن خلاصه شده، دکمه‌ای برای کپی کردن متن در حافظه قرار گرفته است.

انتظار داریم تا شرکت گوگل، ویژگی خلاصه‌سازی ایمیل‌ها را در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O که در ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، معرفی کند؛ جایی که احتمالا این شرکت از گوشی مورد انتظار پیکسل ۸a رونمایی می‌کند و اطلاعات بیشتری از سیستم‌عامل جدید خود منتشر خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید