گزارش: آمار نصب آی او اس ۱۵ بسیار کمتر از آی او اس ۱۴ بوده است - تکفارس 
گزارش: آمار نصب آی او اس ۱۵ بسیار کمتر از آی او اس ۱۴ بوده است - تکفارس 

گزارش: آمار نصب آی او اس ۱۵ بسیار کمتر از آی او اس ۱۴ بوده است

افشین نوری
۱ مهر ۱۴۰۰ - 09:45
آی او اس ۱۵

اپل چند روز پیش آپدیت آی او اس ۱۵ را عرضه کرد و ما انتظار داشتیم که تعداد نصب‌های این نرم‌افزار بسیار بیشتر از آی او اس ۱۴ باشد. اما به نظر می‌رسد که آی او اس ۱۵ نتوانسته به این موفقیت دست یابد و براساس گزارش وب‌سایت Mixpanel، میزان نصب این آپدیت تا روز چهارشنبه این هفته فقط ۸.۵ درصد بوده است که در مقایسه با ۱۴.۵ درصد آی او اس ۱۴ بسیار کمتر است. این موضوع نشان می‌دهد که کاربران تمایلی به نصب آی او اس ۱۵ نشان نداده‌اند.

وب‌سایت Mixpanel میزان نصب‌های آی او اس ۱۵ را براساس بازدیدهای انجام‌شده در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که از SDK آن استفاده می‌کنند به دست آورده است. بنابراین، این داده‌ها به هیچ عنوان رسمی نیستند و امکان اشتباه بودن آن‌ها وجود دارد. با این‌حال، مقایسه این آمار با آمار سال گذشته Mixpanel نشان می‌دهد آی او اس ۱۵ در مقایسه با آی او اس ۱۴ کمتر مورد اقبال کاربران قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

اپل هنوز گزارشی درباره تعداد نصب‌های آی او اس ۱۵ منتشر نکرده است، اما اگر آمار نصب این آپدیت کمتر از آی او اس ۱۴ باشد بسیار بعید است که اپل رسماً آن را اعلام کند. این شرکت در ماه ژوئن امسال گزارش داده بود که میزان نصب آی او اس ۱۴ حدود ۸۵ درصد بوده است.

اپل اوایل امسال گفته بود که کاربرانی که بعد از عرضه آی او اس ۱۵ همچنان از آی او اس ۱۴ استفاده کند، امکان دریافت آپدیت‌های امنیتی مهم را همچنان خواهند داشت. شاید همین موضوع باعث شده تا خیلی‌ از کاربران تمایلی به نصب آپدیت جدید نداشته باشند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد آی او اس ۱۵ در مقایسه با آپدیت‌های قبلی مشکلات بیشتری داشته باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.