آی او اس ۱۵ RC در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است -
آی او اس ۱۵ RC در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است -

آی او اس ۱۵ RC در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است

مهدی حلوائی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - 10:42
آی او اس 15

بتای سیستم‌عامل‌های آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ از ماه ژوئن (خرداد) در دسترس توسعه‌دهندگان و کاربرانی که در برنامه‌ی بتای نرم‌افزاری اپل عضو شده بودند قرار گرفته بود. اپل در جریان مراسم شب گذشته‌ی خود اعلام کرد که سیستم‌عامل آی او اس ۱۵ در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) منتشر خواهد شد. با این وجود، توسعه‌دهندگان می‌توانند بیلد Release Candidate این سیستم‌عامل را هم‌اکنون دانلود کنند.

در حالی که آی او اس ۱۴ دچار تغییرات اساسی و مهمی شده بود، آی او اس ۱۵ بر ارتقای برخی از اپلیکیشن‌ها و خدمات اپل تمرکز کرده است. بخش اعلان‌ها و همچنین مرورگر سافاری از طراحی جدیدی برخوردار شده و کاربران حالا می‌توانند از اپلیکیشن فیس‌تایم (FaceTime) بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز استفاده کنند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند سیستم‌عامل آی او اس ۱۵ و آیپد او اس ۱۵ را از طریق وب‌سایت توسعه‌دهندگان اپل دانلود کنند. این به‌روزرسانی در دسترس افرادی که از نسخه‌ی بتای آی او اس ۱۵ استفاده می‌کردند نیز قرار گرفته است. تمامی سیستم‌عامل‌های جدید محصولات اپل از دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده قابل دانلود خواهند بود. همچنین قرار است که سیستم‌عامل مک او اس مانتری نیز اواخر سال جاری منتشر شود.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل آی او اس ۱۵ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: ۹to5Mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید