تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM4 - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM4 - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM4 - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM4

افشین نوری
۹ خرداد ۱۴۰۰ - 14:39
تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی ایرباد بی سیم سونی WF-1000XM4 - تکفارس 

ایرباد بی سیم بعدی سونی به نام WF-1000XM4 در راه است و ما براساس اطلاعاتی که اخیراً فاش شده است تقریباً‌ می دانیم که این هدفون چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. با این‌حال، سونی امروز یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی از این ایرباد منتشر کرده که برخی از قابلیت‌های جدید آن را نشان می‌دهد. طبق این ویدیو، ایرباد بعدی سونی از یک پردازنده جدید V1 و درایورهای جدیدی بهره خواهد برد. ضمن اینکه، قابلیت نویزکنسلینگ آن به‌لطف یک ماژول دوگانه کاهش بازخورد صدا که در داخل دستگاه تعبیه شده کیفیت بهتری خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

در ویدیو همچنین به قابلیت‌های دیگری از جمله قابلیت گفتگو به چت (speak-to-chat)، نویز کنسلینگ خودکار سازگار و پروفایل‌های مبتنی بر مکان و قابل‌شخصی‌سازی اشاره شده است. ما همچنین شاهد پشتیبانی WF-1000XM4 از استاندارد اتصال High-res Bluetooth، فناوری‌های Hi-Res Audio ،۳۶۰ Reality Audio و تکنولوژی بهینه‌سازی صوت DSEE EXTREME خواهیم بود.

این ایرباد از همان قابلیت‌های هندزفری مدل WH-1000XM4 مانند ارتباط میزبان دوگانه (dual host connection) و میکروفون‌های هدایت استخوانی با فناوری Precise Voice Pickup بهره خواهد برد. هرفون بی‌سیم WF-1000XM4 همچنین از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر باران پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت کار با دستیارهای هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت را خواهد داشت.

سونی وعده ۸ ساعت عمر باتری با باتری خود هدفون، و در مجموع ۱۲ ساعت با باتری داخل کیس شارژ را داده است که این به معنای دو بار شارژ کامل در طول روز خواهد بود. شارژ کیس می‌تواند از طریق پورت USB-C یا Qi بی‌سیم انجام گیرد. ضمن اینکه شارژ باتری هم سریع‌تر خواهد بود و با ۵ دقیقه شارژ، ۶۰ دقیقه عمر باتری فراهم خواهد شد.

سونی هنوز صحبتی درباره قیمت و نحوه عرضه ایرباد WF-1000XM4 نکرده است، اما ما انتظار داریم که این ایرباد به‌زودی در دو رنگ طلایی و نقره‌ای و به قیمت حدود ۲۸۰ یورو معرفی شود. این ایرباد همچنین ممکن است حدود ۳۰ یورو نسبت به مدل قبلی خود یعنی XM3 گران‌تر باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید