اپل در حال ساخت ایربادز جدید با برند بیتس است - تکفارس 
اپل در حال ساخت ایربادز جدید با برند بیتس است - تکفارس 

اپل در حال ساخت ایربادز جدید با برند بیتس است

خشایار جهانی
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:17
بیتس استودیو بادز

از آن‌جایی که فروش ایرپادزهای اپل همیشه عالی بوده است، این که اپل (مالک شرکت بیتس) در حال ساخت چند ایربادز بی‌سیم جدید باشد جای تعجب ندارد. فقط نکته این‌جاست که محصولات جدید با برند Beats Studio عرضه می‌شوند.

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، ایربادزهای جدید شبیه تمامی ایربادزهای شرکت‌های دیگر هستند و البته هیچ شباهتی به ایرپادزهای اپل در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. روی کیس این ایربادزها حرف «b» حک شده است که علامت برند بیتس بوده و خود ایربادزها نیز دارای تنه (ساقه) نیستند و از این نظر با ایرپادز تفاوت دارند.

مطالب مرتبط:

لازم به ذکر است که این نشت اطلاعات مرتبط با ایربادزهای بی‌سیم شرکت بیتس از آی او اس ۱۴٫۶ بتا به بیرون درز کرده که اخیراً توسط شرکت اپل عرضه شده است. در نتیجه احتمال درست بودن تصاویر و ساخت این ایربادز بسیار بالاست.

Beats

زمان عرضه این ایربادزها مشخص نیست اما از آن‌جایی که اطلاعات مرتبط با آن در آی او اس ۱۴٫۶ پیدا شده است، نباید خیلی با زمان عرضه فاصله داشته باشیم. همچنین باید خاطر نشان کرد که شایعات زیادی منتشر شده است مبنی بر این که نسل بعدی ایرپادزهای اپل نیز با طراحی جدید و بدون ساقه ساخته خواهند شد.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.