Counterpoint: امسال ۳۱۰ میلیون ایرباد بی‌سیم به‌ فروش خواهد رفت - تکفارس 
Counterpoint: امسال ۳۱۰ میلیون ایرباد بی‌سیم به‌ فروش خواهد رفت - تکفارس 

Counterpoint: امسال ۳۱۰ میلیون ایرباد بی‌سیم به‌ فروش خواهد رفت

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 10:16
ایرپاد

براساس جدیدترین گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint، ایربادهای بی‌سیم (TWS) در سال جاری همانند سال گذشته همچنان به رشد فروش خود ادامه خواهند داد. این موسسه در گزارش جدید خود پیش‌بینی کرده است که امسال شاهد عرضه حدود ۳۱۰ میلیون دستگاه ایرباد بی‌سیم خواهیم بود که در مقایسه با ۲۳۳ میلیون دستگاه سال گذشته، رشد ۳۳ درصدی خواهد داشت. انتظار می‌رود که اپل، شیائومی و سامسونگ سه بازیگر اصلی این بازار باشند.

مطالب مرتبط:

سال گذشته میزان فروش ایربادهای بی‌سیم، علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و کاهش قدرت خرید مردم، رشد ۷۸ درصدی را تجربه کرد. طبق گزارش‌ها، در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۳۳ میلیون دستگاه ایرباد بی‌سیم به فروش رفت که بسیار فراتر از پیش‌بینی‌‌های اولیه بود. ایربادهای بی‌سیم سال گذشته جزو پرفروش‌ترین محصولات فناوری بودند و خوشبختانه همه محدوده‌‌های قیمتی را پوشش می‌دادند.

ایرپاد

اپل امسال نیز مثل سال گذشته پیشتاز این بازار خواهد بود و انتظار می‌رود که سهم ۲۷ درصدی از بازار کسب کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که شیائومی با سهم ۹ درصدی و با فاصله‌ی زیادی از اپل، در رتبه دوم جای بگیرد، سامسونگ هم احتمالاً با ۷ درصد سهم بازار، رتبه سوم را اشغال خواهد کرد. انتظار می‌رود که سه ماهه سوم امسال اوج فروش ایرپادهای بی‌سیم باشد و مشتریان مطمئناً منتظر عرضه نسل بعدی ایرپادهای اپل در پاییز امسال خواهند ماند.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید