سونی A9 III سریع ترین دوربین دنیا به‌زودی در یک رویداد ویژه معرفی می شود - تکفارس 
سونی A9 III سریع ترین دوربین دنیا به‌زودی در یک رویداد ویژه معرفی می شود - تکفارس 
سونی A9 III سریع ترین دوربین دنیا به‌زودی در یک رویداد ویژه معرفی می شود - تکفارس 

سونی A9 III سریع ترین دوربین دنیا به‌زودی در یک رویداد ویژه معرفی می شود

افشین نوری
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - 11:25
سونی

سونی تاریخ معرفی دوربین‌های جدید سری آلفا خود را اعلام کرده است و انتظار می‌رود که دوربین A9 III نیز در این رویداد معرفی بشود.

سونی این رویداد را در روزهای ۸ و ۹ نوامبر برگزار خواهد کرد که آن را با عنوان “رویداد ویژه” یاد کرده است. در حال حاضر شایعات زیادی درباره محصولات معرفی شده در این رویداد وجود دارد.

یکی از این محصولات به احتمال زیاد سونی A9 III خواهد بود. این محصول برای عکاسان ورزشی و کسانی که علاقمند به عکاسی سریع هستند بسیار مهم است، چراکه گفته می شود سریع‌ترین دوربین فول فریم جهان خواهد بود.

دوربین A9 II فعلی سونی، یک پرچمدار ورزشی است و انتظار می‌رود جانشین آن از یک سنسور فول فریم جدید ۴۴ مگاپیکسلی بهره ببرد که دارای سرعت عکسبرداری متوالی ۲۶ فریم بر ثانیه خواهد بود. این عدد برای یک دوربین فول فریم بسیار سریع است و می‌تواند آن را تبدیل به گزینه عالی برای عکاسان ورزشی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در سال آینده بکند.

تیزر رویداد سونی به یک قابلیت فوکوس خودکار جدید برای A9 III اشاره کرده است و به نظر می‌رسد سونی از بهترین سیستم ردیابی فوکوس خودکار خود در این دوربین استفاده خواهد کرد. s,kd همچنین ممکن است در این رویداد یک لنز ورزشی پیشرفته در کنار A9 III معرفی کند.

دوربین سونی A1 در ژانویه ۲۰۲۱ یک دستگاه همه‌کاره برای عکاسان بود. سونی حتی ممکن است برای سری A1 در رویداد آینده خود یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ ارائه کند.

این یک حرکت منطقی از سوی سونی خواهد بود، چراکه سونی A1 II احتمالا تا سال ۲۰۲۴ عرضه نخواهد شد و A1 فعلی در مقایسه با برخی از بهترین دوربین های سونی که امسال معرفی شدند، از جمله Sony A7R V، ضعیف شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید