قابلیت «حذف سریع» توییتر ممکن است تنها برای کاربران اشتراکی فعال گردد - تکفارس 
قابلیت «حذف سریع» توییتر ممکن است تنها برای کاربران اشتراکی فعال گردد - تکفارس 
قابلیت «حذف سریع» توییتر ممکن است تنها برای کاربران اشتراکی فعال گردد - تکفارس 

قابلیت «حذف سریع» توییتر ممکن است تنها برای کاربران اشتراکی فعال گردد

محمدحسین فرقانی
۲ فروردین ۱۴۰۰ - 17:28
توییتر

مدتی از انتشار اولین اخبار مربوط به معرفی دکمهٔ undo به‌منظور حذف سریع توییت کاربران در پلتفرم توییتر می‌گذرد. حال، آخرین اخبار منتشرشده حاکی از این هستند که ویژگی مذکور، فقط برای کاربرانی که اقدام به خرید اشتراک توییتر نموده‌اند، فعال خواهد گشت.

جین وانگ (Jane Manchun Wong) که یکی از فعالان مشهور حوزهٔ انتشار اخبار مربوط به آیندهٔ پلتفرم توییتر محسوب می‌شود، اخیراً طی اسکرین‌شاتی از این قابلیت جدید و احتمالی پرده‌برداری نمود. هنوز مشخص نیست آیا توسعه‌دهندگان این پلتفرم، قصد اجرایی ساختن این ویژگی احتمالی را دارند یا خیر.

شایعات اخیر به دو تا از اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث پیرامون این پلتفرم می‌پردازند: یک این‌که توییتر قصد دارد قابلیت undo (حذف سریع توییت در صورت داشتن غلط املایی، مشکلات نگارشی و…) را به‌طور کلی در برنامهٔ خود معرفی کند؛ دو این‌که به‌زودی قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی برای این پلتفرم مطرح خواهند شد که تنها کاربران ویژه که اقدام به خرید اشتراک نموده‌اند، به آن دسترسی خواهند داشت.

توییتر

کاربران فعال توییتر سال‌هاست انتظار این را دارند که قابلیت ویرایش توییت‌هایشان به این شبکهٔ اجتماعی اضافه گردد؛ با این حال، به نظر می‌رسد آن‌ها باید برای آمدن چنین قابلیتی کمی صبر نموده و هم‌اکنون به معرفی قابلیت حذف سریع توییت‌هایشان بسنده کنند.

گفته می‌شود توییتر علاوه بر این، قصد معرفی اجرای ویدیوهای لایو برای کاربران اشتراکی‌اش را مدنظر دارد. با وجود این، هنوز مشخص نیست سازندگان توییتر تا چه حد اضافه‌نمودن چنین قابلیت‌هایی را در اولویت‌هایش قرار خواهد داد.

از میان سایر ویژگی‌های ذکرشدهٔ احتمالی برای کاربران اشتراکی توییتر، می‌توان به بَج مخصوص پروفایل هر شخص (Profile Badges)، جزئیات مربوط به شبکه‌های رسمی (Social Analytics) و انتشار تصاویری با رزولوشن‌های بالاتر از حد کنونی اشاره کرد.

منبع: TechRadar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید