صفحات لینکدین چندین قابلیت جدید را دریافت نمودند - تکفارس 
صفحات لینکدین چندین قابلیت جدید را دریافت نمودند - تکفارس 
صفحات لینکدین چندین قابلیت جدید را دریافت نمودند - تکفارس 

صفحات لینکدین چندین قابلیت جدید را دریافت نمودند

بهنام خدابخشی
۲۶ دی ۱۳۹۸ - 17:29
صفحات لینکدین چندین قابلیت جدید را دریافت نمودند

بیش از ۵۰ میلیون سازمان در حال حاضر از صفحات لینکدین به منظور ارتباط با مشتریان، بیان چشم‌اندازها و استخدام کارمندان خود استفاده می‌کنند. به منظور بهبود تجربه‌ی کاربران لینکدین، شرکت مایکروسافت اخیرا چندین ویژگی جدید را از قیبل اعلان استخدام، Kudos و تیم‌های فعال، هشتگ تشکل‌ها و غیره را اضافه نموده است. امروز شرکت لینکدین مجددا چندین ویژگی جدید برای صفحات لینکدین از جمله قابلیت Invite to follow، LinkedIn Live integration و … را معرفی نموده است. در ادامه‌ی مطلب می‌توانید در مورد این ویژگی‌ها اطلاعاتی را بدست آورید.

دعوت به دنبال کردن شما (Invite to Follow):

قابلیت جدید Invite to Follow به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اشخاص و آشنایان درجه اول خود را به دنیال کردن صفحه‌ی لینکدین شما دعوت کنید. به منظور جلوگیری از دعوت‌نامه‌های ناخواسته ، لینکدین گزینه‌ای را برای هر کاربر در نظر گرفته است که با متن “آیا نمی‌خواهید دعوت‌نامه را بپذیرید؟” مشخص شده است. از طرفی دیگر، در طول یک روز هر کاربر تنها می‌تواند ۵۰ درخواست ارسال کند و بیش از این مقدار امکان پذیر نمی‌باشد.

Stream with LinkedIn Live:

LinkedIn Live هم‌اکنون برای تمامی صفحات لینکدین در دسترس می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا یک مکالمه‌ی دوطرفه از طریق صفحه‌ی رسمی خود و یا از طریق بخش نظرات داشته باشید. در طی هفته‌های آینده قابلیت stream targeting با استفاده از ابزارهای شخص ثالث شامل Restream، Wirecast و Socialive فراهم خواهد نمود.

ارسال به عنوان یک صفحه و یا یک عضو (Post as a Page or member):

شما اکنون این توانایی را دارید که به عنوان یک فرد و یا سازمان پستی را ارسال نمایید. یک سوییچ جدید در بخش اشتراک صفحه‌ی اصلی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق همان بخشی که قبلا در لینکدین پستی ارسال نمودید، مجددا ارسال نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید