اعضای هیئت مدیره Libra Association معرفی شدند - تکفارس 
اعضای هیئت مدیره Libra Association معرفی شدند - تکفارس 
اعضای هیئت مدیره Libra Association معرفی شدند - تکفارس 

اعضای هیئت مدیره Libra Association معرفی شدند

پوریا اسدی
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - 20:30
اعضای هیئت مدیره Libra Association معرفی شدند - تکفارس 

روز دوشنبه در ژنو ، اعضای باقیمانده انجمن Libra جلسه افتتاحیه خود را برگزار کردند و مدیران بیش از ۲۰ شرکت مختلف در سراسر جهان گرد هم آمدند.

بخش اعظم این نشست به ایجاد حاکمیت انجمن جدید اختصاص یافته که پیش از این بیشتر یک نهاد پیشنهاداتی بود تا یک نهاد عملیاتی. این گروه پنج عضو هیئت مدیره را معرفی نمود که از میان آنها می‌توان به مدیرعامل Xapo ونس کاسارس ، آندرسن هورویتز و  کیتی‌هاون و دیوید مارکوس مدیر فیس بوک اشاره نمود. این اشخاص درواقع چهره اصلی این پروژه بوده‌اند.
اعضا همچنین تعدادی از آیین‌نامه‌ها شامل تشریح روند انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره‌، رأی دادن به پیشنهادات و داوری اختلافات را ارائه دادند.

هاون در بیانیه‌ای گفت:

با توجه به مقیاس و جاه طلبی پروژه ، هنوز هم باید بسیاری از چالش‌ها را برطرف نمود.

این نشست پس از مشکلات بوجود آمده برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت برگزار گشته است و بسیاری از آنها چند روز قبل از جلسه افتتاحیه، این انجمن را ترک کردند. ویزا، مسترکارد، پی پال، استریپ و مرکادو پاگو در ابتدا به عنوان اعضای بنیانگذار انجمن Libra بودند اما هیچ کدام در ژنو حضور نداشتند و قبل از این نشست از حضور در جلسه انصراف دادند.

نکته قابل توجه در این آیین نامه بیان می‌کند که هر یک از اعضای انجمن به هر دلیلی می‌تواند از این انجمن خارج شود، اگرچه انتقال عضویت فقط در شرایط محدودتر مجاز است.

تنها یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت با انجمن Libra درارتباط است: PayU ، یک شرکت هلندی که متمرکز بر پرداخت‌های مبتنی تلفن همراه و وب در بازار اروپا است. پی یو در مورد ترک سایر اعضا از اظهار نظر خودداری کرده بود ، اما در جلسه روز دوشنبه بر تعهد خود در این پروژه تأیید کرد. پی یو در بیانیه‌ای گفت:

مأموریت انجمن با دیدگاه پی یو برای ایجاد جهانی بدون مرزهای مالی که همه بتوانند به موفقیت برسند، کاملا هماهنگ است

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید