اکانت بیش از ۳۵ هزار کاربر PayPal هک شد - تکفارس 
اکانت بیش از ۳۵ هزار کاربر PayPal هک شد - تکفارس 

اکانت بیش از ۳۵ هزار کاربر PayPal هک شد

افشین نوری
۴ بهمن ۱۴۰۱ - 06:25
اکانت بیش از ۳۵ هزار کاربر PayPal هک شد - تکفارس 

طبق یک گزارش جدید، حساب کاربری بیش از ۳۵ هزار اکانت پی پل (PayPal) مورد حمله هکری قرار گرفته است. مدیران این شرکت ضمن تایید این موضوع  گفته‌اند که در حال ریست کردن پسورد کاربران هستند. 

طبق بیانیه‌ای که پی پل منتشر کرده است هکرها نتوانسته‌اند به سرورهای این شرکت دسترسی پیدا کنند و فقط به اکانت برخی کاربران حمله کرده‌اند که آن هم صرفا از طریق اطلاعات قبلا فاش‌شده صورت گرفته است. 

به گفته پی پل‌، حمله هکری مذکور بین تاریخ‌های ۷ تا ۸ دسامبر انجام شده است و تعداد دقیق کاربرانی که مورد حمله قرار گرفته‌اند ۳۴,۹۴۲ اکانت بوده است. ظاهرا هکرها به اطلاعات شخصی کاربران از جمله نام، آدرس، شماره تلفن، تاریخ تولد و چند مورد دیگر دسترسی پیدا کرده‌اند. ضمنا هکرها به سابقه تراکنش‌های کاربران نیز دست یافته‌اند که اطلاعات بسیار حساس و مهمی می‌تواند باشد. 

با وجود این، پی پل گفته است که توانسته جلوی هک گسترده را بگیرد و هکرها نتوانستند کار خود را ادامه دهند. به گفته این شرکت، هکرها موفق به انجام هیچ تراکنش غیرمجازی نشدند و کسانی که تحت این حمله قرار گرفتند قرار است یک کارت اعتباری دوساله رایگان از Equifax دریافت کنند. 

خیلی‌ها نگران این بودند که هکرها از طریق اکانت کاربران اقدام به انجام تراکنش‌های مالی کنند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاده است.  پی پل گفته است که بهتر است کاربران بهتر است پسورد خود را تغییر دهند. 

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.