به‌روزرسانی جدید برای تلگرام X - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید برای تلگرام X - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید برای تلگرام X - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید برای تلگرام X

عباد رمضانزاده
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 18:00
به‌روزرسانی جدید برای تلگرام X - تکفارس 

تلگرام به‌روز رسانی جدید نسخه X پیام رسان خود را ارائه کرده است که ویژگی‌ها و امکانات جدید را به همراه دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تلگرام x نسخه پیشرفته از اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام است که ویژگی‌های بیشتری را نسبت به اپلیکیشن اصلی شامل شده و کنترل‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. براساس گزارش وبسایت GSMARENA، یک بسته به‌روزرسانی بزرگ برای تلگرام X ارائه شده که ویژگی‌ها و امکانات جدیدی را شامل می‌شود.

در به‌روزرسانی جدید تلگرام ایکس، قسمت اعلان‌ها کاملا نوسازی شده و تیم توسعه دهندگان، Notifications 2.0 را برای آن معرفی کرده‌اند. حالا رفتار اعلان‌ها به شدت بهتر شده، اعلان‌ها قابل اطمینان‌تر شده‌اند، ویژگی‌های شخصی‌سازی به آن‌ها اضافه شده و از همه مهم‌تر سازگاریشان با مصرف باتری بالا رفته است. گروهبندی بهتر اعلان‌ها و تنظیمات اعلان مربوط به حریم خصوصی نیز از طریق به‌روزرسانی جدید به تلگرام x اضافه شده است.

علاوه بر بهبود قسمت اعلان‌ها، به‌روز رسانی مذکور همچنین قابلیت نظر‌سنجی، بهبود عملکرد کلی و کنترل بهتر روی اطلاعات را نیز ارائه می‌کند. شما با استفاده از به‌روزرسانی جدید قادر خواهید بود تا در مواردی مانند به سرقت رفتن دستگاهتان، تمام اطلاعات مربوط به تلگرام ایکس را از راه دور حذف کنید.

به نظر می‌رسد که با این به‌روزرسانی شمار کاربرانی که نسخه X را به نسخه اصلی تلگرام ترجیح می‌دهند افزایش پیدا کند. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ هم‌اکنون کدام نسخه از پیام رسان تلگرام را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید؟ آیا به طور کلی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید