سوال تستی به استوری اینستاگرام آمد - تکفارس 
سوال تستی به استوری اینستاگرام آمد - تکفارس 
سوال تستی به استوری اینستاگرام آمد - تکفارس 

سوال تستی به استوری اینستاگرام آمد

عباد رمضانزاده
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 23:30
سوال تستی به استوری اینستاگرام آمد - تکفارس 

اینستاگرام در راستای گسترش اپلیکیشن خود امکان جدیدی را به آن اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد یک سوال تستی را در استوری خود مطرح کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اینستاگرام کم‌تر از دو سال پیش استیکر رای گیری را برای استوری‌های این شبکه اجتماعی معرفی کرد که از طریق آن کاربران قادر هستند تا موضوعی را مطرح کرده و از موافقت یا عدم موافقت دنبال‌کنندگان خود درمورد آن مطلع شوند. اما حالا رسانه اجتماعی زیر مجموعه فیسبوک، استیکر جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد از دنبال‌کنندگان خود سوال تستی بپرسند.

با این استیکر جدید اینستاگرام شما قادر خواهید بود در استوری‌های خود سوالی را پرسیده و بر خلاف استیکر رای‌گیری، حداکثر چهار گزینه را به عنوان پاسخ برای آن ارائه کنید.سوال تستی به استوری اینستاگرام آمد - تکفارس 

برای استفاده از استیکر سوال تستی، کافی است که مطابق معمول یک استوری خلق کرده، استیکر Quiz را اضافه کنید و سوال و گزینه‌های موردنظر خود را در جای از پیش تعیین شده برای آن‌ها مطرح کنید. بعد از این کار با استفاده از گزینه مهیا شده پاسخ درست را انتخاب کرده و استوری خود را به اشتراک بگذارید. بعد از اینکه دنبال‌کنندگان شما یک پاسخ را انتخاب کنند، مطلع خواهند شد که گزینه درست را انتخاب کرده‌اند یا خیر.

البته چند ماه پیش اخباری مبنی اینکه اینستاگرام درحال آزمایش استیکر سوال تستی است منتشر شده بود اما به هرحال حالا این ویژگی به صورت رسمی برای این شبکه اجتماعی محبوب ارائه شده است. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا از ویژگی سوال تستی استفاده خواهید کرد؟ دیگر جای چه ویژگی‌هایی را در اینستاگرام خالی می‌بینید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید