Oppo A5s معرفی شد - تکفارس 
Oppo A5s معرفی شد - تکفارس 
Oppo A5s معرفی شد - تکفارس 

Oppo A5s معرفی شد

حسین چوبین
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - 11:00
Oppo A5s معرفی شد - تکفارس 

در ابتدا باید بگوییم Oppo A5 و برادرش Oppo A5s متاسفانه فقط در برخی از مناطق شناخته شده‌اند و بازار مناسبی دارند. اگر بخواهیم تغییرات این گوشی نسبت به بردار بزرگترش را عنوان کنیم به طور خلاصه باید بگوییم تراشه پردازنده این گوشی به اسنپ دراگون ۴۵۰ تغییر یافته که همین تغییر سبب شده تا پردازنده این گوشی قدرت بیشتری داشته باشد. در ادامه باید اضافه کنیم به غیر از پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی این دو گوشی هم با یک دیگر تفاوت دارند.

Oppo A5s معرفی شد - تکفارس 

سایر موارد و امکانات گوشی مذکور همانند مدل قبلی است. Oppo A5s صفحه‌نمایشی حدودا ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۵۲۰ دارد. میزان حاشیه صفحه نمایش به سبب استفاده از ناچ قطره‌ای کاهش یافته است. دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه آن به ترتیب ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی هستند.

تغییر پردازنده موجب تغییر سیستم‌عامل این گوشی نشده، بنابراین Oppo A5s از همان اندروید ۸٫۱ اریو بهره می‌برد. حافظه داخلی و حافظه رم آن به ترتیب ۶۴ و ۳ گیگابایتی است. باتری این مدل ۴۲۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. به گفته شرکت سازنده این گوشی در رنگ‌های جدیدی از جمله مشکی، قرمز، آبی و صورتی طراحی و تولید شده اما هنوز قیمت دقیق آن اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید