ببینید: اوپو یک گوشی تمام‌شیشه‌ای را به نمایش گذاشت - تکفارس 
ببینید: اوپو یک گوشی تمام‌شیشه‌ای را به نمایش گذاشت - تکفارس 

ببینید: اوپو یک گوشی تمام‌شیشه‌ای را به نمایش گذاشت

افشین نوری
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 12:44
OPPO Samsung smartphone Turkey

اوپو به‌تازگی دو گوشی تاشو جدید به نام‌های اوپو فایند N2 و اوپو فایند N2 فلیپ معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک گوشی تمام‌شیشه‌ای معرفی کند.

در حالیکه این‌روزها طراحی اکثر گوشی‌ها تکراری شده است ، اوپو ظاهرا قصد دارد یک گوشی کاملا متفاوت توسعه دهد. این شرکت در رویداد Inno Day 2022 خود که چند روز پیش برگزار شد نمونه اولیه برخی از محصولات آینده خود را به نمایش گذاشت که یکی از آن‌ها یک گوشی تمام‌شیشه‌ای خواهد بود.

این گوشی برخلاف گوشی‌های معمولی هیچ فریمی ندارد، ولی با وجود این یک درگاه USB type-C در لبه پایینی خود خواهد داشت و به‌جز بخش دوربین، همه قسمت‌های آن شیشه‌ای خواهد بود. اخیرا رندرهایی از گوشی فایند X6 پرو فاش شده بود که طراحی مشابهی را نشان می‌داد.

البته در تصاویری که منتشر شده است، متاسفانه پنل جلویی این گوشی نمایش داده نشده است و به نظر می‌رسد که هیچ حاشیه یا بریدگی هول پانچی در اطراف و بالای نمایشگر خود نخواهد داشت. البته اوپو ممکن است از دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن استفاده کند و حتی ممکن است از فناوری‌های دیگری که هنوز معرفی نشده‌اند روی آن استفاده کند.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم اوپچ چه فکرهایی در سر دارد و آیا می‌تواند یک گوشی با طراحی کاملا متقاوت ارائه کند یا نه‌.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید