گوشی اوپو A3 Pro با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
گوشی اوپو A3 Pro با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
گوشی اوپو A3 Pro با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

گوشی اوپو A3 Pro با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

افشین نوری
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - 20:20
اوپو A3 Pro

اوپو امروز از گوشی میان‌رده A3 Pro رونمایی کرد. این گوشی مجهز به تراشه دایمنستی ۷۰۵۰ مدیاتک است.

اوپو A3 Pro از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی خمیده AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن به ۹۵۰ نیت می‌رسد. این گوشی دارای پوشش ضدخش و مقاوم در برابر سقوط و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب است.

این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری ColorOS اجرا می‌کند و دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است.

اوپو A3 Pro

در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض و یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین سلفی آن  ۸ مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کند و دارای لرزشگیر الکترونیکی است. منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات است.

اوپو A3 Pro دارای قیمت ۲۷۵ دلار برای نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی آن ۳۴۵ دلار قیمت دارد.

گفتنی است سری Find X7 اوپو اولین گوشی‌های هوشمند جهان است که به فناوری ۵G-Advanced (5G-A) یا همان اتصال ۵.۵G مجهز شده است. China Mobile اولین شرکت مخابراتی جهان برای ارائه فناوری ۵G-A است که گفته می‌شود سرعت اینترنت را تا ۳۰۰ برابر سریع‌تر از شبکه ۵G ارائه می‌دهد.

برای اولین بار، نسل بعدی فناوری شبکه‌ بی‌سیم موبایل، سرعت دانلود تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را برای گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. این فناوری هم برای کسب‌وکارها و هم برای کاربران عادی کاربرد دارد. گوشی‌های اوپو Find X7 و اوپو Find X7 Ultra که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کنند، اولین گوشی‌هایی هستند که در چین به این قابلیت جدید دست پیدا کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید