گوشی اوپو فایند X6 پرو با قابلیت زوم ۱۲۰ برابر در راه است - تکفارس 
گوشی اوپو فایند X6 پرو با قابلیت زوم ۱۲۰ برابر در راه است - تکفارس 

گوشی اوپو فایند X6 پرو با قابلیت زوم ۱۲۰ برابر در راه است

افشین نوری
۱۳ دی ۱۴۰۱ - 12:55
گوشی اوپو فایند X6 پرو با قابلیت زوم ۱۲۰ برابر در راه است - تکفارس 

اوپو قصد دارد  سری فایند X6 را به‌زودی معرفی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره قابلیت‌های دوربین مدل پرو آن فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که DCS منتشر کرده است گوشی فایند X6 پرو از زوم ۱۲۰ برابر پشتیبانی خواهد کرد. به گفته این افشاگر، در پنل پشت این گوشی سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و دوربین سلفی آن از نوع سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX709 سونی خواهد بود.  

دوربین‌های پشت فایند X6 پرو شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور یک اینچی IMX989 سونی و قابلیت لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. این دوربین پریسکوپ هرچند دارای زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود اما از زوم دیجیتال ۱۲۰ برابر پشتیبانی خواهد کرد که بزرگنمایی واقعا فوق‌العاده‌ای است. 

طبق اطلاعات امروز، گوشی فایند X6 پرو از یک نمایشگر با قابلیت دایمینگ فرکانس‌بالا استفاده خواهد کرد که باعث خواهد شد تا روشنایی نمایشگر در محیط‌های کم‌نور به‌طور خودکار افزایش یابد. ضمنا گفته می‌شود این ‌گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ یا ۶.۹ اینچی AMOLED QHD+ 120Hz با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در کنار رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 بهره خواهد برد. باتری این گوشی نیز احتمالا یک منبع ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۰۰ وات خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید