نسخه جهانی گوشی‌ تاشو اوپو فایند N2 فلیپ تائیدیه FCC و SIG را دریافت کرد - تکفارس 
نسخه جهانی گوشی‌ تاشو اوپو فایند N2 فلیپ تائیدیه FCC و SIG را دریافت کرد - تکفارس 

نسخه جهانی گوشی‌ تاشو اوپو فایند N2 فلیپ تائیدیه FCC و SIG را دریافت کرد

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۱ - 10:58
نسخه جهانی گوشی‌ تاشو اوپو فایند N2 فلیپ تائیدیه FCC و SIG را دریافت کرد - تکفارس 

اوپو اخیرا نسل دوم گوشی‌های تاشو خود به نام‌های اوپو فایند N2 و فایند N2 فلیپ را در چین معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد این گوشی‌ها به‌زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند شد. 

از آنجائیکه اوپو دو گوشی فوق را برای رقابت با گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ ارائه کرده است، انتظار می‌رفت که برای عرضه جهانی آن‌ها نیز اقدام کند‌. حالا نسخه جهانی گوشی فایند N2 فلیپ تاییدیه سازمان FCC را دریافت کرده‌اند.

در این تائیدیه به اسم این گوشی اشاره نشده است اما به شماره مدل CPH2437 و ابعاد ۱۶۶.۲ در ۷۵.۲ میلیمتر آن اشاره شده است که دقیقا همان ابعاد نسخه چینی اوپو فایند N2 فلیپ است. در ضمن، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13 نیز برای آن ذکر شده است‌. این گوشی همچنین گواهینامه SIG را برای بلوتوث ۵.۳ دریافت کرده است.

اگر نسخه جهانی اوپو فایند N2 فلیپ و نسخه چینی آن مشابه هم باشند در این صورت این نسخه مجهز به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز، وضوح FHD+ و روشنایی ۱۶۰۰ نیت، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۴ وات، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر کاور ۲.۷ اینچی خواهد بود. قیمت این گوشی در چین ۸۶۰ دلار بود (در مقایسه با قیمت ۹۹۹ دلار گلکسی زد فلیپ ۴) و انتظار می‌رود نسخه جهانی آن قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار داشته باشد. این نسخه احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. 

اوپو فایند N2 فلیپ علاوه بر گلکسی زد فلیپ ۴ با گوشی تاشو موتورولا ریزر ۲۰۲۲ نیز رقابت خواهد کرد و باید ببینیم که میزان اقبال مشتریان به آن چقدر خواهد بود.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.