پیکسل فولد باید محصولی شبیه به اوپو فایند N2 باشد - تکفارس 
پیکسل فولد باید محصولی شبیه به اوپو فایند N2 باشد - تکفارس 

پیکسل فولد باید محصولی شبیه به اوپو فایند N2 باشد

مهدی حلوائی
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 12:11
گوگل پیکسل فولد

اوایل سال جاری میلادی انیمیشنی از پیکسل فولد در سیستم‌عامل اندروید ۱۲L کشف شد که نشان می‌داد نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی تاشو هنگام بازشدن چیزی شبیه به اوپو فایند N (با نسبت ابعاد ۸.۴:۹) خواهد بود. حالا گفته می‌شود که این گوشی باید در یک بخش دیگر نیز از محصول شرکت اوپو الگوبرداری کند.

با توجه به رندرهای منتشرشده از پیکسل فولد، به‌نظر می‌رسد که اولین گوشی تاشوی شرکت گوگل ترکیبی از پیکسل ۷ و اوپو فایند N خواهد بود. ابعاد فاش‌شده از این گوشی توسط وب‌سایت ۹to5Google نیز به محصولی اشاره دارند که کمی عریض‌تر از گلکسی زد فولد ۴ و بلندتر از اوپو فایند N2 است.

گوگل پیکسل فولد

همچنین OnLeaks، افشاگر مشهور، حدود یک هفته‌ی پیش رندرهایی از پیکسل فولد را منتشر و اعلام کرد که سایز نمایشگر بیرونی این گوشی ۵.۷۹ اینچ (در مقایسه با ۶.۲ اینچ گلکسی زد فولد ۴) و سایز نمایشگر داخلی آن نیز ۷.۶۹ اینچ (در مقایسه با ۷.۶ اینچ گلکسی زد فولد ۴) بوده و هر دو نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. گفته می‌شود که پیکسل فولد به تراشه‌ی تنسور G2 مجهز شده و با قیمت ۱،۷۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

یک ویژگی مهم که اوپو فایند N2 را از سایر محصولات مشابه مجزا کرده، استفاده‌ی آن از نسخه‌ی تبلت اپلیکیشن‌هاست. همین موضوع باعث شده تا این گوشی در مقایسه با گلکسی زد فولد ۴ محتوای بیشتری از یک اپلیکیشن مانند یوتیوب را در صفحه به نمایش بگذارد. از این رو انتتظار می‌رود که پیکسل فولد نیز برای رقابت با سایر محصولات موجود در بازار، از رویکرد مشابهی استفاده کند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.