مشخصات کلیدی گوشی تاشو اوپو فایند N2 فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی گوشی تاشو اوپو فایند N2 فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی گوشی تاشو اوپو فایند N2 فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی گوشی تاشو اوپو فایند N2 فاش شد

افشین نوری
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - 15:53
اوپو فایند N فولد

اوپو قصد دارد دو گوشی تاشو‌ جدید معرفی کند که یکی از آن‌ها از نوع گوشی‌های فلیپ به نام اوپو فایند فلیپ و دیگری اوپو فایند N2 خواهد بود. امروز اطلاعات تازه‌ای درباره مدل N2 فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. 

گوشی اوپو فایند N2 قرار است جایگزین اوپو فایند N شود و طبق اطلاعات امروز ظاهرا از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی احتمالا مجهز به تراشه اسندراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود و تصاویری که امروز منتشر شده است جزییات این تراشه را بدون اشاره به نام آن نشان می‌دهند. 

اوپو فایند N2 همچنین مجهز به یک تراشه اختصاصی اوپو به نام MariSilicon X خواهد بود که‌ برای بهبود عکاس در محیط‌های کم‌نور استفاده خواهد شد. ضمنا این گوشی ممکن است از بهینه‌سازی‌های دوربینی شرکت Hasselblad بهره ببرد. 

اوپو

اخیرا فاش شده بود که فایند N2 از یک نمایشگر ۷.۱ اینچی LTPO AMOLED  و یک باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خو‌اهد کرد و پنل پشت آن از جنس چرم روباه خواهد بود‌. این گوشی همچنین در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۳ را در کنار رابط کاربری ColorOS 13 اجرا خواهد کرد. 

اوپو فایند N2 احتمالا یک سنسور اثر انگشت در لبه کناری خود خواهد داشت که با دکمه پاور یکپارچه خواهد بود و رنگ‌بندی آن شامل رنگ‌های مشکی، سفید و سبز خواهد بود. هنوز زمان دقیق معرفی این گوشی مشخص نیست اما انتظار می‌رود که این اتفاق به‌زودی بیفتد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید