معرفی مختصر Nokia 9 Pure با این ویدیو - تکفارس 
معرفی مختصر Nokia 9 Pure با این ویدیو - تکفارس 
معرفی مختصر Nokia 9 Pure با این ویدیو - تکفارس 

معرفی مختصر Nokia 9 Pure با این ویدیو

حسین چوبین
۱۱ دی ۱۳۹۷ - 14:00
https://dl.gamefa.com/user5/uploder/techfars/720p/Nokia%209%202018%20Trailer%20Concept%20Design%20Official%20introduction%20%21720p%5D.mp4

یکی از تولیدات قطعی نوکیا که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود Nokia 9 Pure است. براساس مدل ارائه شده این گوشی دارای ۵ دوربین است که هنوز هیچ جزئیاتی از لنز و سایر مشخصات این دوربین ها ارائه نشده است؛ اما براساس گفته های نوکیا قابلیت گرفتن عکس پرتره به همراه توانایی‌های تنظیم بوکه ( bokeh) و تغییر نقطه تمرکز یا فوکوس در عکس گرفته شده می‌باشد. همچنین دوربین این گوشی دارای حالت شب هم هست و می‌تواند میزان نور را تا ده برابر تنظیم کند. و قابلیتی هم در این گوشی وجود دارد که شما می‌توانید به‌طور همزمان با هر ۵ دوربین این گوشی عکس بگیرید.

براساس گفته های نوکیا این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵٫۹۹ اینچی است و دارای کیفیت ۲K (قابلیت خواندن QHD) می‌باشد و همچنین از قابلیت HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. پردازنده این گوشی هم اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است و دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین نوکیا برای این گوشی قابلیت شارژ بی‌سیم هم قرار داده و می‌تواند اندروید وان را که برپایه اندروید ۹ است اجرا کند. و در نهایت قرار است این گوشی در پایان ژانویه معرفی شود.

لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با Nokia 9 Pure چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. برای عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید