اینستاگرام پیام صوتی را به بخش دایرکت خود اضافه می‌کند - تکفارس 
اینستاگرام پیام صوتی را به بخش دایرکت خود اضافه می‌کند - تکفارس 
اینستاگرام پیام صوتی را به بخش دایرکت خود اضافه می‌کند - تکفارس 

اینستاگرام پیام صوتی را به بخش دایرکت خود اضافه می‌کند

امیر مریخ
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 13:05
اینستاگرام پیام صوتی را به بخش دایرکت خود اضافه می‌کند - تکفارس 

بله می‌دانیم که شما هم منتظر افزوده شدن این ویژگی کارآمد و ذخیره کننده‌ی وقت در اینستاگرام بوده‌اید. هم اکنون سازندگان صدای کاربران شبکه‌ اجتماعی خود را به وضوح شنیده‌اند و به این نیاز پاسخ مناسب خود را دادند. در ادامه‌ی خبر با ما همراه باشید.

Instagram بلاخره ویژگی پیام‌های صوتی را به پیام خصوصی یا دایرکت کاربرانش اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی در اینستاگرام نیز برای دیگران پیام صوتی قرار دهند. توسعه دهندگان ابراز داشته‌اند هر یک از پیام‌های صوتی در خال حاضر این قابلیت را دارند تا در چت‌های خصوصی و گروهی ارسال شوند. ولی با این وجود قابلیت پیام صوتی هم اکنون با محدودیت زمانی یک دقیقه‌ برای هر پیام در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. طبق برنامه‌ ریز‌ی‌های این شرکت این ویژگی برای سیستم عامل‌های iOS و آندروید برنامه ریزی شده است و در طی به روز رسانی‌های آینده به این شبکه‌ی اجتماعی افزوده خواهد شد.

اینستاگرام پیام صوتی را به بخش دایرکت خود اضافه می‌کند - تکفارس 

کاربران باکمک این ویژگی می‌توانند پیام ‌ها را با پایین نگه داشتن دکمه میکروفون ضبط کنند.(این عمل را به دلیل نگه داشتن دکمه، محاورات بیسمی یا walkie-talkie voice messages می‌نامند.) هنگامی که دکمه را رها می‌کنید اتین صدای ذخیره شده و به طور خودکار و آنی ارسال نمی‌شود، بنابراین اگر شما احساس اطمینان در مورد ارسال آن ندارید یا از فرستادن پیغامتان منصرف شده باشید، می‌توانید انگشت خود را به سمت سطل زباله فشار دهید تا صدای ضبط شده را حذف کنید.

Instagram با وجود تاخیری که در بازکردن پای مکالمات صوتی به شبکه‌ی خود اعمال کرد، در این زمینه کمی دیر به میدان آمده و فضا را به دیگر رقبای خود برای هنر نمایی و نقش آفرینی داد، شبکه‌ی فیس بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام، حتی برای سالهای طولانی است که دارای ویژگی پیام صوتی در پلت فرم پیغام رسان خود است. پیام‌های صوتی به سرعت تبدیل به روش ترجیحی ارتباطات در سیستم عامل‌های پیام رسانی مانند WeChat و WhatsApp شده‌اند چراکه مشکل کند بودن عمل تایپ کردن و بد‌تر از آن دردسر‌های تایپ و نوشتار نامناسب را به طور کامل حذف کرده‌اند و کاربران را شیفته‌ی خود کرده‌اند تا جایی که شاید بسیاری از کاربران به دلیل عدم وجود چنین ویژگی کاربردی رغبت خود را برای ارسال و یا دریافت پیام از دست داده باشند. اما از سویی دیگر گرایش زیاد به فیس بوک ممکن است کاملا به نفع این شبکه‌ی اجتماعی تمام نشود و در نهایت به سرنوشتی که خود فیسبوک نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کند یعنی ریزش مخاطبین ومهاجرت آن‌ها به پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر، نبتلا شود. نظر شما چیست؟ آیا گرایش زیاد به فیسبوک برای اینستاگرام مناسب است؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید